Pelottaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Np-ultra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Np-ultra

Vieras
Np-ultra lähestyy ja pelottaa ihan hirveästi! että tulos on yli rajan, pelottaa jatkotutkimuksiin liittyvät keskenmenon riskit, ja jos en mene niin tietämättömyys se vasta huolta aiheuttaakin!!
Tämä on niin raskasta. Miten olette itseänne rohkaisseet jne..? Kaikki neuvot ja kokemukset ovat tervetulleita.
Pelkoa lisää myös se että oon kuullut että tulee paljon ns. vääriä hälytyksiä!
Voi itkujen itku..

Meillä on pari päivää np-ultraan ja mua pelottaa vain ja ainoastaan se, että mitä jos sikiö ei ookkaan enää elossa! Olkoon turvotus mitä tahansa niin jatkotutkimuksiin me ei lähdetä.
Tsemppiä np-ultran odotteluun! =)

Meillä kanssa np-ultra muutaman päivän päästä ja pelottaa ihan pirusti. Tässä vaiheessa pelottaa ehkä eniten juuri se, ettei sikiö ole enää elossa.

Olen alkanut miettimään haluanko koko np-ultraa ollenkaan...
Juuri nuo väärät tulokset... Jatkotutkimusten riskit...
Vaikea päätös.

Joku voisi kertoa omia kokemuksiaan.

Meidän pojalla todettiin niskaturvotusta. Pelästyin ihan jumalattomasti, ja halusin ehdottomasti jatkotutkimuksiin.
Monen viikon odotuksen jälkeen, lapsivesipunktiota edeltävässä ultrassa lääkäri sanoi lapsen olevan TODELLA pieni, ja se on jo aika selvä merkki jostan vammasta, ja punktio aikaa siirrettiin kahdella viikolla. Siinä jo miehen kanssa oltiin jo ""tuomit"" tehty, ja minä aloin jo hysteerisesti valmistautua pahimpaa. Kun menimme uudestaan punktioon, toinen lääkäri kumosi täysin nämä ""pienikokoisuudet"" ja sanoi toisen lääkärin tehneen pahan arvio mokan. Itse näytteen otto oli suht kivuton, ohut piikki mahaan ultrasta samalla seuraten. Tuloksien saaminen kesti 5 viikkoa joulun takia (uskomaton odotuksen tuska) kaikki oli kuitenkin hyvin, nyt meillä pieni terve
poika vauva :) Vääriä hälytyksiä tulee, mutta HARVOISSA tapauksissa löytyy jotain poikkeavaa, varsinkin nuorella iällä.
Pistäkää Googleen hakusanaksi ""niskaturvotus"" siltä linkeistä näkee taulukon, jossa on iän mukaiset riskiarviot.
Ne ovat todellakin pienet. Toivottavasti kirjoituksestani oli edes jotakin tsemppaavaa.
Oikein hyvää odotusta teille kaikille!!

Yhteistyössä