Pelottaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
No siis mun mummo sai eilen aivoverenvuodon ja sillä on diagnosoitu syöpä joskus viime kesänä. Ja mummo on mun ainoo sukulainen. Äiti ku ollu, isä vankilassa( en haluu olla tekemisis) tätei, enoi, vaarikin kuollu, ei oo sisaruksii. Mitään noista mul ei oo. Mummo on aina ollu mun tuki ja turva. Miten saan ajatuksen pois siitä että lähden mummo mukana pois täältä. Koska oon miettiny sitä. Oon 18v eli en asu missään sijaisperheis tai missään.

• Tykkää
Reactions: tytteliyaateli
Haluisko mummo että lähdet sen mukana vai jäät elämään omaa elämääsi?
Mummo varmaan haluis että elän omaa elämää nii kauan ku pystyn. Nautin kaikesta. Mutta mitä nauttimista tässä on. Välillä tuntuu silti että millään ei oo mitään välii. Mutta jos mummolla olisi toivoo nii sen auttaisi suuresti. Se toisi lohtua siihen että ehkä ei mun aika oo viel lähtee.

Mummo varmaan haluis että elän omaa elämää nii kauan ku pystyn. Nautin kaikesta. Mutta mitä nauttimista tässä on. Välillä tuntuu silti että millään ei oo mitään välii. Mutta jos mummolla olisi toivoo nii sen auttaisi suuresti. Se toisi lohtua siihen että ehkä ei mun aika oo viel lähtee.
https://areena.yle.fi/1-4099129?autoplay=true
Ajatus nyt mukavampaan!
Katso mummon kans noi kisat, alkaa kohta. Tuossa vuoelta 2017.

Yhteistyössä