Pelottaa!!!

Olen nyt luultavasti rv 5+4. Kävin alkuviikosta verikokeessa ja hcg oli vain 70. Minulla epäillään tuulimunaa. En ole käynyt vielä ultrassa, mutta JOS minulla todetaan tuulimuna, saako sen itse päättää valitseeko lääkkeellisen tyhjennyksen vai kaavinnan??? Minua pelottaa se lääkkeellinen aivan kauheasti, henkisesti ja fyysisesti.. :'( pelottaa se kipu mikä siinä tulee ja vuoto. Ja minulla on pienen pieni ongelma myös, kun en saa pillereitä nieltyä!! on niin paha sihtikurkku ollut aina! että jos ( en todellakaan halua) joutuisin ottamaan ton lääkkeellisen niin saako niitä mitenkää murskata tai pureskella sitä lääkettä?? Haluaisin ehdottomasti kaavintaan, mutta mietin että saako sitä itse päättää ollenkaan?!? ja millä rv se kaavinta korkeintaan voidaan tehdä? Kiitos jo etukäteen vastauksistanne! :) olen erittäin peloissani.. :'(
 
Lääkkeellinen keskeytys on kohdulle parempi vaihtoehto kuin kaavinta.
Kipukynnys on tietty yksilöllinen, mutta kipulääkkeitä saa kyllä polilta. Itse kävin tyhdennyksen läpi panadolin ja buranan kanssa, ja suurimmaksi osaksi ihan ilman niitäkin.
Cytotec tabletit voi puolittaa, mutta niitä käytetään tyhjennyksissä myös alakautta laitettuna, joten välttämättä sinun ei niitä tarvitse niellä.

Toivottavasti kaikki on sinulla hyvin, eikä keskeytystä tarvitsisi tehdä.
 
Minä myös kannatan lääkkeellistä tyhjennystä kevyempänä vaihtoehtona ja palautuminen nopeampaa. VArhaisilla viikoilla kivut ei mitään mahdottomia ole. Itse kävin molemmat läpi hiljattain ja harmikseni jouduin lääkkeellisen jälkeen vielä kaavintaan kun kaikki ei tullutkaan lääkkeellisessä ulos.
 
Lääkkeellinen koettu ja sain lisäksi litalginia jos kovempia kipuja ois. sillo tosin oli km rv 9 että enempi oli mitä poistumassa oli..mutta toivotaan että kaikki on hyvin. Se mitä en itse tullut ajatelleeksi oli että siteillä mentäs (laitoin hetkeksi tampaxin kun vuosi kokoajan) ja seurauksena oli sitten et jotain riekaleita jäi kohtuun ja sitten kaavinnassa olinkin. Mutta monella se menee ihan hyvin.
 
Itse olen melkein aina laittanut alapäähän ne tyhjennyslääkkeet. Suosittelen myöskin mielummin tuota lääkkeellistä tyhjennystä. Ei ne kivut niin kovia kuitenkaan ole. Olen aina ottanut Panacodin ennen tyhjennystabletteja ja kivut ovat olleet vain vähän pahempia kuin kovat kuukautiskivut. Varsinkin jos on tuulimunasta kyse niin omalla kohdalla tuulimunan tyhjennys oli kaikista kivuttomin.
Niin ja sattuu se synnytyskin, eli tuo tyhjennyskipu on siihen verrattuna tosi pientä.

Mutta ennen kaikkea toivon että sinulla on siellä kaikki hyvin, eikä tarvitse miettiä mitään tyhjennystä. Voimia odotteluun :hug: :hug:
 
Kiitos tiedoista! :) kävin tänään verikokeessa ja arvot olivat nousseet 600 :) Toivottavasti kaikki olisi hyvin! Siis ymmärsinkö oikeen että ei välttämättä tarvitse niellä mitään pilleriä? että laitetaan vain emättimeen? (saattaa kuulostaa tyhmältä mutta minulla on oikeasti niin paha pillereiden nielemisongelma, ikään en ole saanut e-pilleriä isompaa alas...)
 

Yhteistyössä