Pelottaa käydä apteekissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raskaanako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raskaanako?

Vieras
Pelottaa, että olen mahdollisesti raskaana. Syön e-pillereitä, yleensä sen kaksi laattaa putkeen. Viime laatta loppui maanantaina, kuukautiset alkanut yleensä viimeisen pillerin otosta 1-2 päivän aikana, mutta nyt niitä ei kuulu, eikä näy. Ei edes sellainen tunne, että ne olisi alkamassa. Mietin, että pitäisikö hakea raskaustesti apteekista, mutta pelottaa ajatuskin, varsinkin testin tekemisestä. Aivan viimeisenä haluaisin nyt olla raskaana, varsinkin kun aina olen ollut aborttia vastaan, mutta juuri nyt tähän elämäntilanteeseen ei vauva sopisi. Päähän tähän hajoaa !
Pakko on purkaa jonnekin.

Sama paniikki oli, mulla tosin kierukka, eikä sen vuoksi menkkoja 9 vuoteen. Nyt alkoi olla rinnat tosi kipeät ja rintsikat ahdisti, mitä ei ole tapahtunut ennen. Ihan paniikissa, varmana raskaudesta, mut onneksi negaa... huh huh, helpotti. Ja kyllä pelotti testin tekeminen!

Pitäisiköhän munki vaan koittaa uskaltaa tehdä se. Ei tarttis ainaka epätietoisuudessa olla. Toivon kuitenkin, että en missään tapauksessa olisi raskaana! En vain tiedä, saanko kerättyä rohkeuden :s

Yhteistyössä