Pelottaa ihan sikana neuvolakäynnin jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9+3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
vattassa on kiltämättä "läskiä"... mutta pituus/paino on 163/59.8 neuvolassa mitattiin... en enää tiedä mitä ajatella taitaa olla parasta ettei ajattele mitään menee vain suihkuun ja maate niin tulee se huominenkin nopsempaa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
yritän olla rauhallisin mielin vaikka huoli on kova. mutta jos positiivisia puolia pitää hakea niin raskaustesti edelleen vahva plussa ja oireita on eli nivusia vihloo toisinaan rinnat aristaa ja etova olo on näin iltaisin... mutta sekin meni tuossa pieleen kun ultras... käski mun käydä vessassa kun virtsarakko oli täysi ja se muka haittas toimen pidettä.. niin ei sit saatu virtsanäytettä tällä kertaa... aika lailla se laite oli outo kohtu näky siinä isolla ruudulla n.3 cm koossa ja sano et kyllä sen pitäs näkyä täällä mut en saa näkymään... mut miks se anto nuo brosyyrit ja laitto lähetteet sikiöseulontaan kun ei kerta sykettä näy ei kuulu....

mulla oli tuulimuna, ei näkyny ei kuulunu, jtn epämäärästä kohdussa oli, joku ruskuaispussi. niin ja mulla myös plussaa näytti vahvasti ja oireet jatku. mulla havaittiin tämä 10+4

terkkari sen verran sano ettei kuulemma ole tuulimuna... entiä mistä sen niin varmaksi tiesi... sitä mä oon tässä pelänny mutta katotaan nyt en oikein osaa tehdä mitään kun mieskin kalassa ja poika nukkuu...

Miten hemmetissä noilla viikoilla kuunnellaan yhtään mitään! Meillä neuvolassa on luvattu sydänäänet varmasti kuuluviksi vasta viikolla ykstoista. Minusta ihan turhaa pelottelua.

terkkari sen verran sano ettei kuulemma ole tuulimuna... entiä mistä sen niin varmaksi tiesi... sitä mä oon tässä pelänny mutta katotaan nyt en oikein osaa tehdä mitään kun mieskin kalassa ja poika nukkuu...

ei sitä voi varmaksi sanoo, jos ei kunnon laitteita, ja se tutkimus tehdään älapään emätin jutskal

sitä mäkin vähän ihmettelin kun oli niin innokas... mutta huomenna olen viisaampi... pelottaa silti ja toivottavasti ei oo aihetta... vähän ehkä jo alkaa rauhottumaan kun vain puhaltaa.... mutta kun miettii et ultrassa pitäs näkyä syke jne mut kun ei ollu se laite kyllä aika olematon... viimeksi marraskuussa ultrattiin vatta ja löyty vattaontelosta kysta niin sitäkin saatiin ettiä kauan vaikka oli 4,5 cm halkasijaltaan... entiä...

mulla tehtiin myös alakautta.... ja eikä siinä tapauksessa tai oikeastaan kummassakaan (alakautta ja vattan päältä) meinannu löytää kohtua... kun kuulemma karkas pois alta...

Jos on alakauttakin ultrattu niin olis kyllä pitänyt sykkeen näkyä. Mulla aikaisimmillaan on syke näkynyt rv 5+jotain. Mut nuo ovat niin mysteerisiä juttuja joskus joten älä vielä anna periksi. Voi olla viikkoja vähemmän kuin laskelmien mukaan pitäisi. Miksi muuten neuvolaeukko ultras alakautta,mulla ainakaan ei neuvolaeukot edes ole ultranneet yhtä kertaa lukuunottamatta ja sekin mahan päältä?

entiä miks niin teki...olin kieltämättä ihan ihmeissäni kun ei näillä viikoilla tosin sykettä pitäisi ainakaan dopplerilla kuulua... mutta eipä sykettä löytyny.... dopplerilla sano kuulevansa jotain sykkeen kaltasta mut ei sit kuitenkaan

Miedän neuvolassa ei edes yitetä kuunnella sydänääniä ennen 15 viikkoa. Ihan ok minusta koska se vaihtelee niin paljon ihmisillä miten ne alkaa kuulumaan. Ettei tarvitse turhaan huolestua.

Maltahan huomiseen, uskon että pelottaa mutta yritä jaksaa. En vetäisi mitään johtopäätöksiä vielä tuosta.

sikiön kehitys loppunu viikolla7+4... sain tabun kotia jonka nappaa lauantaina ja maanantaina menen sitten naistentautien osastolle... suru on suuri mutta yritämme jaksaa eteenpäin. Onneksi meillä on tuo poika joka pitää vauhtia yllä...

sikiön kehitys loppunu viikolla7+4... sain tabun kotia jonka nappaa lauantaina ja maanantaina menen sitten naistentautien osastolle... suru on suuri mutta yritämme jaksaa eteenpäin. Onneksi meillä on tuo poika joka pitää vauhtia yllä...

Voi ei! Iso halaus ja voimia. Itellekkin käynyt samalla tavalla vkolla 11. Nyt odotan viikolla 22. Uutta yritystä vain ja tsemppiä kovasti paljon koko perheelle.

Yhteistyössä