Pelottaa huominen tikkien poisto... =(

Pyhä jysäys

Aktiivinen jäsen
13.06.2008
4 298
0
36
Huomenna tulee neuvotäti kotikäynnille ja samalla multa poistetaan nuo sektiotikit.
Mä oon kauhuissani.
Esikoinen synty hätäsektiolla eli viilto tehtiin pystyyn ja nyt tää suunniteltu sektio tehtiin samaa tietä ja mä muistan miten paljon pelkäsin sillo esikoisest sitä tikkien poistoo ja siit ei meinannut tulla mitää ku mä en henkee meinannu peloltani saada ja nyt huomenna sama edessä :(
Ku eihän se satu mut ajatuski siitä että sitä lankaa vedetään pois niin :x
Ällöttävän inhottavaa!

Voi ku olis ollut itsesulavat tikit...

No, se on äkkiä ohi. Montakos tikkiä siihen on laitettu?
Mulla oli peräti 5 tikkiä ja se oli vaakaviilto.

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
No, se on äkkiä ohi. Montakos tikkiä siihen on laitettu?
Mulla oli peräti 5 tikkiä ja se oli vaakaviilto.

Siis vain viisitikkiä? Minulla hätäsektio haavassa oli 12 tikkiä.

Jeps 5 tikkiä. Arvaa pelkäsinkö liikkua! :xmas:

älä hätäile, ei tikkien poisto satu, ehkä vain se nosto tuntuu, mut ei sekään kipeältä. Voi että, mä olen niin outo, että musta tikkien poistaminen on ihanaa, siis kun mä poistan joltain muulta! :D

Hyvin se menee :flower:

Mulle sairaanhoitaja (yksityisellä lääkäriasemalla missä tämän palstan mukaan pitäisi olla kaikki tietotaito :kieh: ) laittoi liimateipin siihen päälle, kun oli poistanut tikit! Kiitos hänelle |O
Terkkaria nauratti kun näki sen virityksen, mua ei. Kesti 2 viikkoa liuottaa sitä irti, kun ei voinut repiäkään.

Minulla oli hakastikit. Ei se oikeastaan sattunut. Vähän nipisti jotkut mitkä oli jääny tiukemmin kiinni.
Ainoa että kun tämän kuopuksen synnytyksen jälkeen poistettiin tikkejä niin esikoinen POMPPI meidän sängyllä vieressä :whistle: Se vähän pelotti että jos terveydenhoitaja sohasee pahasti. Mutta sanoin tytölle että nyt loppu pomppiminen ja kaikki meni hyvin :D

Alkuperäinen kirjoittaja terkkari:
älä hätäile, ei tikkien poisto satu, ehkä vain se nosto tuntuu, mut ei sekään kipeältä. Voi että, mä olen niin outo, että musta tikkien poistaminen on ihanaa, siis kun mä poistan joltain muulta! :D

Joo kyl mä tiedän ettei se satu mut ku silti pelottaa!
Onneks on mies kotona pitämäs kädestä ja kun tuo esikoinenkin tossa sitten pyörii niin on vissiin pakko esittää reipasta... Toivottavasti se poisto käy nopeesti ja ammattitaidolla.
Nuijanukutus olis kiva ja tajuttomana tikit pois...

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Älä katso sitä, kyllä selviät. Mä pelkään kanssa vähän kaikkea.

Juu en todellakaan aio katsoa!
Ja ainakin sillo viimeks ni ihan selälläni makasin joten eipä sitä siinä asennossa tule kytättyä. Kai mä vaan puristan silmät kii ja keskityn hengittää ja puristaa miehen kättä...

Mä selvisin siitä hengissä! :D
Mut oli se kamalaa, jumankaude se tuntu inhottavalta!! Kädet hikoili ja terkkari yritti parhaansa rauhottaa mua. Mut hengissä yhä! :D
Toivottavasti mulle ei enää ikinä tuu yhtään tikkiä!!!!!

Yhteistyössä