Pelottaa!! Huomenna lääkäri!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja katja:
Kova herneenpuolikkaan kokoinen liikkumaton patti korvan takana siis... :(

Todennäköisesti rasvapatti, joten älä ole huolissasi, mutta tarjoan sinulle myös banaanin, jota syödessäsi rentoudut ja unohdat lääkärinpelon.

Multa on noita korvan takana olevia patteja tunnustellut yks sun toinen lekuri vuosien varrella. Viimeksi raskausaikana nousi taas sellainen. Eivät edes kovin tosissaan ottaneet. Rasvapatti, imusolmuke..olen saanut kuulla useita eri selityksiä. Tosiaan jo yläasteella kävin lekurilla asian tiimoilta (ja nyt 30v), eli toivotaan,että sullakin vaan jokin harmiton turvonnut imusolmuke tai rasvapatti! Tsemiä!

Se mun patti on symmetrinen kuin puolipallo...

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Multa on noita korvan takana olevia patteja tunnustellut yks sun toinen lekuri vuosien varrella. Viimeksi raskausaikana nousi taas sellainen. Eivät edes kovin tosissaan ottaneet. Rasvapatti, imusolmuke..olen saanut kuulla useita eri selityksiä. Tosiaan jo yläasteella kävin lekurilla asian tiimoilta (ja nyt 30v), eli toivotaan,että sullakin vaan jokin harmiton turvonnut imusolmuke tai rasvapatti! Tsemiä!

Mulla oli korvanlehdessä sellainen patti viikko sitten ja se oli kipeä kun siihen koski, sellainen pienen herneen kokoinen. Nyt se on hävinnyt eikä ole kuin ihan pieni muljukas vain. Mikä se oli?

Yhteistyössä