Pelottaa hirveästi kun ei ole pahoinvointia laisinkaan

  • Viestiketjun aloittaja ensimmäinen
  • Ensimmäinen viesti
huh huh.. tosta vois kyl joku sellainen kenellä on ollut aivan sairaalloista pahoinvointia raskausaikana (esim. joutunut sairaalaan tiputukseen) jo vähän loukkaantua.. Olisit onnellinen että olet voinut hyvin!! Muutenkin ihmetyttää valitukset ettei ole mitään oireita - voi hyvät odottajat, olisitte ONNELLISIA siitä!!!!!!!!
 
voi voi
Tosiaan ole onnellinen. Minulla toinen raskaus nyt rv 24, enkä ole kummassakaan raskaudessa ollut pahoinvoiva kertaakaan. Kaverini sen sijaan oksensi 5 kk joka päivä ja sen vuoksi ei voi nyt kuvitellakaan toista lasta hankkivansa.
 
Mistähän on muuten lähtenyt alunperin ajatus, et jos ei oo pahoinvointia,kaikki ei oo hyvin? Mulla kolmas raskaus menossa,eikä yhdessäkään ole ollut pahoinvointia eikä mitään muitakaan ns.raskausoireita.Ja olen olllut enemmän kuin tyytyväinen :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:49 vieras kirjoitti:
huh huh.. tosta vois kyl joku sellainen kenellä on ollut aivan sairaalloista pahoinvointia raskausaikana (esim. joutunut sairaalaan tiputukseen) jo vähän loukkaantua.. Olisit onnellinen että olet voinut hyvin!! Muutenkin ihmetyttää valitukset ettei ole mitään oireita - voi hyvät odottajat, olisitte ONNELLISIA siitä!!!!!!!!
Joo loukkaantua :LOL: Siitä vain. Mutta tämä on hänen ongelmansa, ei muiden.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 14:23 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:49 vieras kirjoitti:
huh huh.. tosta vois kyl joku sellainen kenellä on ollut aivan sairaalloista pahoinvointia raskausaikana (esim. joutunut sairaalaan tiputukseen) jo vähän loukkaantua.. Olisit onnellinen että olet voinut hyvin!! Muutenkin ihmetyttää valitukset ettei ole mitään oireita - voi hyvät odottajat, olisitte ONNELLISIA siitä!!!!!!!!
Joo loukkaantua :LOL: Siitä vain. Mutta tämä on hänen ongelmansa, ei muiden.
NIMEOMAAN!! Oma "ongelmansa". Mitä sitä täällä sitten jakelee. :LOL:
 

Yhteistyössä