Pelottaa että olen raskaana..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paksunako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Paksunako

Vieras
Mulla siis kierukka käytössä. Ensimmäiset kuukautiset kierukan kanssa tuli viime kuun alkupuolella, ne olivat siis ensimmäiset imetyksen loppumisen jälkeen. Nyt sitten viime päivinä on ollu sellanen olo, että olisin raskaana. Viiltelyä/repimistä alamahalla, valkovuoto "sitkeetä", mielialat vaihtelee hurjasti ja kaiken lisäks nyt on tullu flunssanen olo, muttei flunssaa kuitenkaan iske päälle millään.. Kaikki nämä oireet löytyy tuolta keskusteluista raskauden ensioireista ja nyt sit vähän pelottaa että josko sitä onkin raskaana.

Joo, tiedän testaamallahan se selviäis.. En tiedä miks edes kirjotin, kai mieltä keventääkseni. No, toivotaan että kohta menkat alkais..

no eihän sille mitään mahdakaan. Meillä kaksi pientä lasta, joten sitä vaan mietin että miten itse jaksaisin kolmannenkin vielä tähän perään. Mutta tottakai vauva on tervetullut, jos kerran haluaa tulla. Mieluiten kuitenkin ei :)

Alkuperäinen kirjoittaja ohikulkija:
miten aikaisin raskaustestin voi tehä? jos ei oo mitään hajua koska seuraavat kuukautiset pitäis alkaa?

No eipä kai se auta kun tehdä sit vaikka vähän väliä... Ei sitä voikaan tietää. Useinhan ne jotka kierukasta huolimatta raskautuu, saattaa olla jo vaikka kuinka pitkällä kun eivät ole osanneet aavistaa olevansa raskaana.

Yhteistyössä