Pelottaa, että mies saa kuulla menneisyydestäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tulililja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28045480]Ero on siinä että seksistä maksavat miehet ovat todennäköisesti kokeneita ja ahkeria seksin ostajia joten ovat kolunneet kymmenien tai satojen huorien tautiset pillut. Tunteet eivät kulu käytössä mutta immuunijärjestelmä on kulutustavaraa.[/QUOTE]

Tunteet vahvistuvat käytössä, eivät kulu.

Kiva sellaisen naisen kassa aloitella yhteiselämää, lol.

Mä näen lähinnä ne muita vahingoittaneet/muita laiminlyöneet teot raskauttavina tekijöinä.
Etenkin jos ei ole sovittanut tekojaan.

Ymmärrän tuon ajatusmaailma-ajatuksen, mutta ainakaan siinä tapauksessa, jos kumppani on joskus nuoruudessaan myynyt itseään tai ostanut seksiä, mutta arvonsa muuttuneet siitä eikä enää tee sellaista, ei se silloin mielestäni kuulu uudelle kumppanille.
Pahimmassa tapauksessa uusi kumppani voi saada ihan väärän kuvan koko ihmisestä, jos kokee tuollaiset paljastukset raskaana tmv, eikä tämä ennen itseään myynyt tai seksistä maksanut ole enää arvoiltaan ja teoiltaan edes se sama ihminen.
Ei sillä ole mun mielestä merkitystä nykyiseen, mutta tuollaisilla paljastuksilla voi kyllä tuhota uuden suhteen.
Eikä se entinen itsensä myyjä/seksistä maksanut mielestäni salaile sinänsä mitään, jos ei kerta ole enää sellainen.

Totta. Toisaalta rikoksia tehnyt ja muita vahingoittanut ihminenkin voi olla täysin muuttunut. Kuitenkin jotkut teot on niin pahoja, että ne saattaa silti häiritä suhteen muodostamista.

Jos, asiasta ei kukaan muu tiedä ja on kuitenkin tapahtunu kuitenkin ennen miestäsi, niin miksi hemmetissä pitäis kaikki asiat menneisyydestä repostella muille??

Mennyt on mennyttä ja sitä, et voi muuttaa. Keskity tulevaisuuteen. Mullakin on menneisyydessä yksi asia, jota en uskalla paljastaa. Siitä ei tiedä kukaan, luojan kiitos. Eli ei liity seksi juttuihin ollenkaan, siinä asiassa olen ollu kiltti. Mutta tää asia, on tarkkaan haudattu mun mieleeni, toisinaan tulee mieleen ja karistan mielestäni oikeastaan samantien. Tarkoin varjeltu, mutta se on kuitenkin mennyttä ja kukaan ei tiedä, niin mksi enää kaivaisin sen asian esiin ja alkaisin sitä muille lässytellä? Tapahtunu, mikä tapahtunu ja se ei siitä lässyttämällä miksikään muuttuis.

Jos, asiasta ei kukaan muu tiedä ja on kuitenkin tapahtunu kuitenkin ennen miestäsi, niin miksi hemmetissä pitäis kaikki asiat menneisyydestä repostella muille??

Mennyt on mennyttä ja sitä, et voi muuttaa. Keskity tulevaisuuteen. Mullakin on menneisyydessä yksi asia, jota en uskalla paljastaa. Siitä ei tiedä kukaan, luojan kiitos. Eli ei liity seksi juttuihin ollenkaan, siinä asiassa olen ollu kiltti. Mutta tää asia, on tarkkaan haudattu mun mieleeni, toisinaan tulee mieleen ja karistan mielestäni oikeastaan samantien. Tarkoin varjeltu, mutta se on kuitenkin mennyttä ja kukaan ei tiedä, niin mksi enää kaivaisin sen asian esiin ja alkaisin sitä muille lässytellä? Tapahtunu, mikä tapahtunu ja se ei siitä lässyttämällä miksikään muuttuis.

Jos ei ole kiinnijämisvaaraa ei kannata kertoa menneisyydestä, mutta kun tässäkin tapauksessa on.. Esim; asiakkaat ovat voineet kertoa vaikka kuinka monelle ymym.. Onhan se sitten kiva erota ton takia vaikka 10v päästä.

Todella läheiselle ihmiselle voi kyllä kertoa rankimmatkin asiat. Se yleensä vain lisää läheisyyttä, jos toiseen on oikeasti kiintynyt.

Toisaalta kehonsa tarjoaminen rahasta on itselleni hyvin hämmentävää toimintana ja uskon sen vahingoittavan tai vaikeuttavan ihmissuhteiden solmimista ja hyvinvointia niissä.

Opiskelijana mulla oli hyvin tiukkaa rahallisesti, en kuitenkaan halunnut ottaa lainaa ja vanhemmiltani en tukea saanut. Töissä kyllä kävin, mutta niillä palkoilla ei kyllä mitenkään leveästi tarvinnut elää.
Päädyin usein baarista jonkun miehen matkaan, puuhien jälkeen varastin miesten lompakosta usein rahaa. Kerran eräs mies kysyi otanko häneltä suihin rahaa vastaan ja minä otin. Siitä koko ajatus oikeastaan lähti. Mulla oli pari-kolme ''vakioasiakasta'', joita näin säännöllisesti tiettyä raha summaa vastaan. Jatkoin toimintaani lähemmäs viisi vuotta, lopetin sen kuitenkin tavattuani mieheni.

Olemme seurustelleet vasta vähän aikaa, mutta pelottaa mitä hän ajattelee jos hän saa tietää menneisyydestäni.
Opiskelijana mulla oli hyvin tiukkaa rahallisesti, en kuitenkaan halunnut ottaa lainaa ja vanhemmiltani en tukea saanut. Töissä kyllä kävin, mutta niillä palkoilla ei kyllä mitenkään leveästi tarvinnut elää.
Päädyin usein baarista jonkun miehen matkaan, puuhien jälkeen varastin miesten lompakosta usein rahaa. Kerran eräs mies kysyi otanko häneltä suihin rahaa vastaan ja minä otin. Siitä koko ajatus oikeastaan lähti. Mulla oli pari-kolme ''vakioasiakasta'', joita näin säännöllisesti tiettyä raha summaa vastaan. Jatkoin toimintaani lähemmäs viisi vuotta, lopetin sen kuitenkin tavattuani mieheni.

Olemme seurustelleet vasta vähän aikaa, mutta pelottaa mitä hän ajattelee jos hän saa tietää menneisyydestäni.
Vittu mikä suvakkipaska muija!

Yhteistyössä