H
huolehtija
Vieras
Moi!
Miten teidän mielestä tulisi toimia, kun meidän pikku ekaluokkalainen on herkkä ja vähän ujo poika, ja näyttää haluavan vähän vetäytyä välitunneilla omiin leikkeihinsä, vaikka joku pyytäisikin leikkimään? Kouluhan vasta alkoi, joten asiaan voi tulla muutos, mutta mua huolestuttaa, että ei vain jäisi poika ilman kavereita, kun muut tutustuvat toisiinsa.
Yritin tänään patistaa poikaa menemään leikkimään muiden kanssa, mutta hän rupesi vähän itkemään. Olisi mieluummin halunnut olla äidin kanssa (aamulla ennen kun eka tunti alkoi). Leikkii kyllä välillä muiden kanssa. Sanoin, että jos hän menee sivuun omiin oloihinsa, niin hän ei saa kavereita vaan muut ystävystyy keskenään. Nyt on vähän paha mieli, että olisiko kuitenkin pitänyt jäädä tunnin alkuun asti pojan kaveriksi ja antaa hänen ihan omaan tahtiin mennä kavereiden sekaan tai olla menemättä, jos ei halua??? Ehkä mulla on joku trauma siitä, ku ite olin aikoinaan ujo ja en niin kovin suosittu...
Miten teidän mielestä tulisi toimia, kun meidän pikku ekaluokkalainen on herkkä ja vähän ujo poika, ja näyttää haluavan vähän vetäytyä välitunneilla omiin leikkeihinsä, vaikka joku pyytäisikin leikkimään? Kouluhan vasta alkoi, joten asiaan voi tulla muutos, mutta mua huolestuttaa, että ei vain jäisi poika ilman kavereita, kun muut tutustuvat toisiinsa.