pelottaa etä musta tulee alkoholisti :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "onneton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"onneton"

Vieras
vuosi sitten elämässä tapahtui kamalia asioita ja huomasin rupeavani käyttää alkoo useesti..kesälläki oli joka pvä saatava 1-2 sidukkaa..syksyl oli parempi kausi mut nyt taas oon juonu joka pvä väh 2 siiderii..humalassa en oo ollut ku viime syksynä..lapsia on kolme ja mieskin joka ei kyllä ole se paras mahdollinen minulle enää :( pelottaa että joku pvä huomaan olevani kännissä aamusta iltaan..

Musta on tullut jo alkoholisti, enkä voi asiaa missään paljastaa. Tilanne on kauhea. En pysty lopettamaan juomista, juon monta päivää putkeen kännit kun aloitan. Odotan vaan koska kroppani sanoo soronoo ja kuolen tähän juomiseen. Hirveää mutta totta.
Nytkin silmissä kiiltelee vaan huomiset kaljat. Tänään olen raivoraitis, kuten olin eilenkin. Onneksi alko työt eilen, niin ehkä saan oltua tästä lähin arki-illat selvinpäin.. tuntuu kyllä tuskaselta ajatella ettei kesken viikonkin vetäs kaljaa.

[QUOTE="juoppo";26065532]Musta on tullut jo alkoholisti, enkä voi asiaa missään paljastaa. Tilanne on kauhea. En pysty lopettamaan juomista, juon monta päivää putkeen kännit kun aloitan. Odotan vaan koska kroppani sanoo soronoo ja kuolen tähän juomiseen. Hirveää mutta totta.
Nytkin silmissä kiiltelee vaan huomiset kaljat. Tänään olen raivoraitis, kuten olin eilenkin. Onneksi alko työt eilen, niin ehkä saan oltua tästä lähin arki-illat selvinpäin.. tuntuu kyllä tuskaselta ajatella ettei kesken viikonkin vetäs kaljaa.[/QUOTE]

Moi mutsi.. Säkin nykyään kirjottelet tääl kaksplussalla..

[QUOTE="juoppo";26065532]Musta on tullut jo alkoholisti, enkä voi asiaa missään paljastaa. Tilanne on kauhea. En pysty lopettamaan juomista, juon monta päivää putkeen kännit kun aloitan. Odotan vaan koska kroppani sanoo soronoo ja kuolen tähän juomiseen. Hirveää mutta totta.
Nytkin silmissä kiiltelee vaan huomiset kaljat. Tänään olen raivoraitis, kuten olin eilenkin. Onneksi alko työt eilen, niin ehkä saan oltua tästä lähin arki-illat selvinpäin.. tuntuu kyllä tuskaselta ajatella ettei kesken viikonkin vetäs kaljaa.[/QUOTE]

Hei! Hae apua ihmeessä. Tiedän, että se ei helppoa, mutta kannattaa oikeasti. Itse en käytä ollenkaan alkoa, tai no pari kertaa vuodessa ehkä, mutta sisarelleni oli käydä huonosti....soittele vaikka terv. keskukseen nyt aluksi.

[QUOTE="juoppo";26065532]Odotan vaan koska kroppani sanoo soronoo ja kuolen tähän juomiseen.[/QUOTE]

Ihmeen paljon se kroppa vaan kestää. Lähipiirissä on useampikin tapaus, jotka joivat todella paljon yli 40 vuotta.

Paljon todennäköisempää on, että telot itsesi hengiltä. Tietysti syöpäriski kasvaa juomisen seurauksena, mutta aika hitaasti.

musta meinas kans tulla ku olin vain kotona, kolme neljä kertaa viikossa kunnon kännit ja muina iltoina "mukavat".. Sitten luojan kiitos sain töitä, aluksi tuntui vaikealle olla ilman mutta nyt kun juo niin on monta päivää huono omatunto, juon vain n. 1krt/kk.

mä olin ihan alkoholisti, join aina kun mahdollista totaalilärvit ja salamannopeasti, olin umpikännissä puolessa tunnissa ja saatoin juoda pullon kaljaa puolessa minsassa. Se loppui kuin seinään kun erosin. En ole juonut puoleentoista vuoteen pisaraakaan, ei vaan tee mieli. En ollenkaan tajunnut että ne olosuhteet vaikutti niin paljon.

mä en ole juonut vuosiin ku ehkä puoli pulloa max pullollisen muutaman kerran vuodessa mutta kun tuli ero niin johan rupes alkoholia kulumaan,en juo viikolla mutta 2-3 krt kuukaudessa käyn baarissa ja sillon menee 5-8 siideriä/lonkeroa,osa siis kotona ja osa siel baarissa.Jos olen vaikka viikonloppuna kotona ni en oikeestaan sillon juo.Mutta siis toi on mulle jo paljon ottaen tossiaan huomioon sen et ennen en juuri juonut.

Yhteistyössä