Pelottaa - en uskalla tehdä testiä

Hei kaikille,

pitkästä aikaa täällä. Se oli viime kesänä kun clomikuurin jälkeen sain heikon plussan. Lopputulos oli mitä oli. Sen jälkeen täti on tullut säännöllisesti kylään.

Nyt kuitenkin täti on muutaman päivän myöhässä. Kokoajan on sellainen tunne että nyt ne alkaa, tuntuu selässä, tuntuu mahassa ja kun tekee jotain muuta niin ei tunnu missään. Ajatukset tuntuvat nyt vain keskittyvän keskivartaloon.

En edes uskalla mennä apteekkiin ostamaan testiä, kun kokoajan on olo että kyllä ne kohta taas tulevat enkä halua taas pettyä itseeni. Pettymystä kun on takana neljä vuotta ja iän puolesta viedään viimeisiä. Ajattelin jo että miten vaihdevuodet alkavat? :headwall:

Apua olen tulossa hulluksi. Mies ei ymmärrä eikä ole muitakaan kenelle voisi tunteita tuulettaa. Onneksi on tämä palsta! Kiitos teille.
 
Apteekkin vain kipinkapin :) Saatpahan selvyyden asiaan vaikka negaa näyttäisikin.. Itsekkin viime syksynä mietin menekö ostamaan testin vai en ku fyysisesti tuntui siltä että menkat kuitenkin kohta alkaa, ja plussa olikin tuloksena :heart:
 
Täällä kans yksi samassa tilassa kärvistelijä. Tein yhden testin jo kp 27 ja ei haamun haamua. Nyt tunteet edelleen että kohta alkaa menkat, nyt siis kp 29. Minäkään en uskalla enää testata. Jotenkin jo selkeet menkat tuntuu vähemmän pahalta, kuin nähdä se yksi viiva siinä tikussa, sitä kun alkaa vaan pohtia, että jos se vaan ei vielä näy...Minulla kierron pituus vaihtelee, joten testipäivä on vähä?ovis kuitenkin pongattu kp14.
 
Vaihtoehdothan ovat karkeasti ottaen aika selkeät: a) ei tee testiä ja odottaa menkkoja tai b) tekee testin.

Itse aikanaan valitsin vaihtoehdon a. Syy oli se, etten yksinkertaisesti pystynyt testiä tekemään. En halunnut nähdä taas kerran tyhjää valkoista ruutua, hukkaan valuneita unelmia. Niinhän siinä kävi että lopulta se oli vaan pakko tehdä.

Ymmärrän siis teitä täysin :hug: . Jossain vaiheessa mieli on kuitenkin pakko rohkaista. Ehkä se on helpompaa silloin, kun kuukautiset on jo reilusti myöhässä. Tai jos on pakko tietää voiko juoda, millon aloittaa uutta hoitokierrosta tms. Rohkeutta naiset, te ette ole yksin.
 
Tänään on kp 34. Kierto oli viimeksi 27pv ja sitä edelliset kierrot 29pv.

Se viime kesäinen näytti kp 30 kohdalla haamua ja kp 38 alkoi mekat. Kävin välissä lekurilla kun alaselkä alkoi särkeä. Sain lähetteen kättärille, jossa ilmeisesti todettiin kohdun ulkoinen ja jouduin vielä tarkastuskierrokselle.

Siis olen tässä jo muutaman päivän kärvistellyt :headwall:

Jos siis aamulla eivät ole alkaneet menen ennen heti aamusta apteekkiin.
 
Menit sit apteekkiin (todella aikaisin aamulla) kun yö oli mitä oli. Ostin Predictorin ja testi näytti aika haileaa viivaa, ei ihan haamua. Siis tämä jatkuu, toivottavasti viime kesäinen ei uusiudu. Tuntuu etten jaksaisi.
 
Toivottavasti ei uusiudu, vaan viiva vahvistuu reippaasti! :flower: Se voi kyllä näyttää haamua vaikka ihan normiraskaus olisikin. Mullakin oli kp jotain 42 (???) kun oli vielä hailakka viiva.
 
Minä rohkaistun tänään (miehen painostuksesta)tekemään sen testin, testi oli rfsu merkkinen. En tehny aamupissasta, enkä saanu haamun haamua, kuten en ole vielä eläissäni saanut. minulla kp 30, että tietenkin voihan se vielä muuttua, mutta eikö siinä ne haamut pitäs jo alkaa näkyä silti. Tissit kipeet kun mitkä ja menkkaoireita muutenkin ilmassa. Huokaus.kunpa en olisi tuota testiä taas tehny, niin ei tarviis pohtia...Irrotuspiikki oli kp 12, eli munasolun olisi pitänyt irrota kp 13-14. Ihme limoitteluja oli viime viikko, ja näin jälkeen päin ajateltuna, ei kai mulla nyt ovulaatiota oo voinu silloin enää olla?!?minä jo unelmoin että ne olisi jotain alkuraskaus valkovuotoja, kirkasta kuin ovulaatiolima. Jos se ovis olikin nyt silloin, niin tuli sitten miehen kanssa missattua tilanne.On tämä taas just niin tätä!tekis mieli se kirves kaivoon heittää.
 
Uusi testi (Clearblue) tehty tänä aamuna. Vahat viivat pärähti näyttöön samatien.

Voiko siis olla totta että neljän vuoden odotus on palkittu ja vielä luomuna. :heart: En usko tätä todeksi.
 
Miten meni Pomsku?Itsellä menkat alkoi tänään, joten ajatukset on taas suunnattava tulevaan. Huokaus. Syön tämän kierron klomeja, koska Kys on kiinni. olipa siitä sitten hyötyä tai ei. Aiemmin eivät toimineet kuunnolla, kierto jää lyhyeksi, eli se lutaalivaihe vai mikä se nyt oli jää liian lykyeksi. Mutta jos en syö niitä ,ei minussa tapahdu tod. näk. mitään ja menkat ois taas käynnistettävä teroilla.
sellasta tänne.
 

Yhteistyössä