PELKKÄ METFORMIINI PCOn HOIDOSSA?

onko kellä tuottanu tulosta,eli on alkanut kierrot pyöriä ja ovuloinnit pelittämään pelkän metformiinin turvin?Kauanko tuota lääkettä syödään keskimäärin että nähdään,onko tulosta vai ei?!?!?
Mulla ei tule vuotoja ilman teroluteja ja lääkäri eilen määräsi nuo metformiinit ja kehotti olemaan ilman teroja ja että palataan asiaan vuoden vaihteessa :( .
Mulla siis ylipainoa ja raskaustoive.Kauheeta ajatella(vaikka tiedän metformiinin olevan "tehokas" lääke)että mitään ei tapahdu seuraavaan 4-5kuukauteen :/
 
Cat



Eli eka metu kierto takana...oviksen bongasin 28.-30.9 ja kierto lyheni kiertopäivistä
33-38 tuonne kp 28 (tosin vielä ei ole aivan kunnon vuotoa tullut,
mutta odotettavissa on n.2 pv:n sisällä).
Joten uskoisin metujen tehneen jotain tuolla alhaalla.
Liikkuminen on nyt tosin jäänyt vaan vähemmällä metujen aloittamisen jälkeen.
Tuntuu että ne ovat vieneet kaiken energian...mutta kunhan elimistö
tottuu (nyt menee aamulla 500 mg ja illalla 750 mg tämän viikon, ensi
viikolla 750 mg x 750 mg) niin uskoisin saavani taas siihen puhtia.
Meikäläisellä on tuota painoa n. 10 kg liikaa ja sen kun saisi pois, uskoisin
myös raskauden alkamismahdollisuuden paranevan reippaasti.
 
Minulla ei muuta lääkitystä kuin metut.Kylläkin kierto "normaali" ja ovuloin.
Ylipaino on "pahin" vihollinen eli pitäisi saada paino putoamaan.
Minulla metujen avulla nyt pudonnut muutama kilo ja jatkossa toivottavasti lisää.

Minulla annostus oli ensimmäinen vko: 1tabl/pvä(500 mg)
toinen vko: 1tabl/2xpvä(500mgx2)
kolmas vko: 2tabl+1tabl(500mgx3)
neljäs vko&->: 2tabl/2xpvä(500mgx4)


<br><br>
 
pcolainen
Mulla on paljon ylipainoa (kolminumeroisissa luvuissa :ashamed: ) ja pitkät kierrot sekä pco todettu. Ja positiivisen raskaustestin tein reilu kk metformiinin aloituksesta (3 x 750mg päivä), yritystä ennen oli reilu vuosi. Ihan alussa olen, toivottavasti kaikki menee hyvin. Sitä en sitten tiedä kuinka toi raskautumiseen vaikutti, vai oliko ihan tuurista kysymys..
 

Yhteistyössä