Pelkkä jäykkäkoristusrokote??

Onko mahdollista saada VAIN jäykkäkouristusrokotetta? En halua antaa yhdistelmärokotteita. Neuvolassa ei tiedetty. Onko mahdollista itse hankkia rokote lapselle jostain? Joskus luin, että joku oli antanut vain jäykkäkouristuksen. Eli pitäisi olla mahdollista.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:42 Minea kirjoitti:
Onko mahdollista saada VAIN jäykkäkouristusrokotetta? En halua antaa yhdistelmärokotteita. Neuvolassa ei tiedetty. Onko mahdollista itse hankkia rokote lapselle jostain? Joskus luin, että joku oli antanut vain jäykkäkouristuksen. Eli pitäisi olla mahdollista.
Vuosi sitten selvittelin tätä asiaa, taisi olla niin että saa jäykkäkouristus-kurkkumätä yhdistelmää, eli sitä boosteria joka aikuisellekin laitetaan hänen mennessä uusimaan jäykkäkouristusrokotustaan. Siinä taisi olla niin ettei anneta alle 5 vuotiaalle. Sori kun en muista tämän tarkemmin :ashamed:
 
Hei
itselleni sain pelkän jäykkäkoristusrokotteen olen kylla jo aikuinen :) olemme kerta matkustamassa.. mulla oli kerta jo mennyt umpeen vanha rokote.....toivottavasti tästä oli jotain apua....voithan sä kysyä neuvolan tädiltä luulis niiden pitäis tietää noi? mä ainakin sain mun terveydenhoitajalta.
 

Yhteistyössä