V
"vieras."
Vieras
Sain tietää, että koko parisuhteeni ja perheeni on perustunut pelkälle valheelle. Mies on viimeiset neljä vuotta pettänyt menemään ihan huoletta. Yksi kertapano, mikä kaatui siihen, että nainen sai kuulla perheestä. Toinen hieman pidempi, mikä myöskin kaatui siihen, että olemassa oloni tuli ilmi. Lopulta sitten vuoden jatkunut seksisuhde naiseen, jota ei vaimo ja pienet lapset hetkauttaneet. Muista en edes enää halua tietää, varmaan on ollut. Miten helvetissä tälläisen jälkeen voi jatkaa elämää? Miten mä ikinä saan itsekunnioitukseni enää kerättyä? Tuntuu, että mies olisi hakannut mut henkisesti niin, etten enää pääse maasta ylös... Tähän neljään vuoteen mahtuu kaksi lasta ja naimisiin meno. Pelkkää valhetta kaikki... Tuntuu, että mä olen ollut vain joku naurettava ja mitätön, täysin arvoton ihminen. Tuntuu, etten mä ole merkinnyt mitään ihmiselle, joka on merkinnyt mulle kaikkea, koko elämää, perhettä, rakkautta, uskollisuutta, kaikkea. Jos joku on joskus kokenut tän saman, niin kertokaa mulle, miten tästä voi enää nousta?
Mies väittää katuvansa. Väittää, että on koko ajan rakastanut ja arvostanut. Ei ole halunnut menettää... Ei osaa selittää miksi, tilaisuus tekee varkaan. Eihän tälläistä tekevä ihminen voi toista rakastaa??? Mikä ajaa ihmisen tekemään toiselle näin?
Mies väittää katuvansa. Väittää, että on koko ajan rakastanut ja arvostanut. Ei ole halunnut menettää... Ei osaa selittää miksi, tilaisuus tekee varkaan. Eihän tälläistä tekevä ihminen voi toista rakastaa??? Mikä ajaa ihmisen tekemään toiselle näin?