Pelkkää valhetta koko liitto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras."

Vieras
Sain tietää, että koko parisuhteeni ja perheeni on perustunut pelkälle valheelle. Mies on viimeiset neljä vuotta pettänyt menemään ihan huoletta. Yksi kertapano, mikä kaatui siihen, että nainen sai kuulla perheestä. Toinen hieman pidempi, mikä myöskin kaatui siihen, että olemassa oloni tuli ilmi. Lopulta sitten vuoden jatkunut seksisuhde naiseen, jota ei vaimo ja pienet lapset hetkauttaneet. Muista en edes enää halua tietää, varmaan on ollut. Miten helvetissä tälläisen jälkeen voi jatkaa elämää? Miten mä ikinä saan itsekunnioitukseni enää kerättyä? Tuntuu, että mies olisi hakannut mut henkisesti niin, etten enää pääse maasta ylös... Tähän neljään vuoteen mahtuu kaksi lasta ja naimisiin meno. Pelkkää valhetta kaikki... Tuntuu, että mä olen ollut vain joku naurettava ja mitätön, täysin arvoton ihminen. Tuntuu, etten mä ole merkinnyt mitään ihmiselle, joka on merkinnyt mulle kaikkea, koko elämää, perhettä, rakkautta, uskollisuutta, kaikkea. Jos joku on joskus kokenut tän saman, niin kertokaa mulle, miten tästä voi enää nousta?

Mies väittää katuvansa. Väittää, että on koko ajan rakastanut ja arvostanut. Ei ole halunnut menettää... Ei osaa selittää miksi, tilaisuus tekee varkaan. Eihän tälläistä tekevä ihminen voi toista rakastaa??? Mikä ajaa ihmisen tekemään toiselle näin?

[QUOTE="vieras.";29392285]Ei edes kerralla, vaan vähitellen paljastuksia sieltä täältä kuukauden sisällä, kun ei voinut enää kieltääkkään. Tiesi, että jo tiesin...[/QUOTE]

Saitko siis ekana tietää tuoreemmista tapauksista ja sitten niitä sieltä paljastui lisää ja lisää? Tosi inhottava tilanne :/ Kyllä tuo jo sellainen petosten sarja on, etten näkisi itse kohdallani paljon muuta vaihtoehtoa kuin eroamisen.

[QUOTE="vieras.";29392278]
Mies väittää katuvansa. Väittää, että on koko ajan rakastanut ja arvostanut. Ei ole halunnut menettää... Ei osaa selittää miksi, tilaisuus tekee varkaan. Eihän tälläistä tekevä ihminen voi toista rakastaa??? Mikä ajaa ihmisen tekemään toiselle näin?[/QUOTE]
Paskapuhetta! Tuollainen krooninen pettäjä ei edes rakasta ja arvosta itseään. Miten sellainen kykenisi arvostamaan omaa puolisoaan. Saatika puhua mistään rakkaudesta. Rakkaus ei sisällä nussimista parisuhteen ulkopuolella.

• Tykkää
Reactions: Pinki ja Metis
Paskapuhetta! Tuollainen krooninen pettäjä ei edes rakasta ja arvosta itseään. Miten sellainen kykenisi arvostamaan omaa puolisoaan. Saatika puhua mistään rakkaudesta. Rakkaus ei sisällä nussimista parisuhteen ulkopuolella.

Aikalailla samaa mieltä, kuulostaa kiinnijääneen sepostuksilta. Sen kyllä voin uskoa, että pettäjä rakastaa itseään, ehkä onkin ainoa, jota rakastaa.

[QUOTE="vieras.";29392295]Juu, ekana tuorein ja sitten lopulta ne muut.[/QUOTE]

No kyllä se alkais siinä sitten olla koko homma. Ei tuota voi enää parhain päin selittää.

Se on pakko sanoa, että mä nään kuinka rikki mies on. Tuntuu, että ihan kuin olisi vasta nyt ymmärtänyt tekojensa merkityksen. Kuin vasta nyt olisi ymmärtänyt, mitä hänellä oli panoksena tässä pelissä...

Mutta lähinnä mä haen nyt jotain tukea sihen, että miten tästä saa enää ikinä itsensä kasattua... Miten mä voin enää ikinä luottaa itseeni tai siihen, että kukaan voi koskaan mua rakastaa?? Tuntuu niin pahalta...

[QUOTE="vieras.";29392301]Se on pakko sanoa, että mä nään kuinka rikki mies on. Tuntuu, että ihan kuin olisi vasta nyt ymmärtänyt tekojensa merkityksen. Kuin vasta nyt olisi ymmärtänyt, mitä hänellä oli panoksena tässä pelissä...[/QUOTE]

Juu, säälipisteet on nyt joko jaossa tai pistetään piiloon. Tuo on ihan tavallista, että näytetään märältä ajokoiralta, jos se puoliso siitä heltyisi. Anteeksi, kuulostaa tylyltä.

sun vuoro seuraavat 4 vuotta harrastaa upeaa seksiä avioliiton ulkopuolella monien miehien kanssa ja sanoa, että tottakai rakastat ja kunnioitat...
Ei tietenkään. Hyvän juristin avulla avioero ja kunnon elarit. Itse en voisi omien lasteni edessä olla tuollainen "tiskirätti".
Hae apua itsetunto-ongelmaasi! Ansaitset parempaa kuin tollaisen huoripukin!!

sun vuoro seuraavat 4 vuotta harrastaa upeaa seksiä avioliiton ulkopuolella monien miehien kanssa ja sanoa, että tottakai rakastat ja kunnioitat...
Ei tietenkään. Hyvän juristin avulla avioero ja kunnon elarit. Itse en voisi omien lasteni edessä olla tuollainen "tiskirätti".
Hae apua itsetunto-ongelmaasi! Ansaitset parempaa kuin tollaisen huoripukin!!

Komppaan tätä. Et kai tosissasi usko miehesi selityksiä, neljä vuotta ja kolme suhdetta (joista kaksi loppunut muiden naisten aloitteesta). HALOO!!! Jos et muuten pääse jaloillesi ,aloita vaikka raivosta. Kuinka miehesi KEHTAA tehdä näin sinulle ja yleensä koko perheelle?? Sinä tulet pärjäämään LOISTAVASTI ilman häntä. Jos löydät jonkin luotettavan miehen rinnallesi jatkossa niin mikäs sen ihanampaa, mutta pärjäät kyllä ilmankin. Kerää itsetuntosi ja itsekunnioituksesi rippeet ja ala rakentaa itsellesi ja lapsillesi uutta elämää!

[QUOTE="vieras.";29392278]Tuntuu, että mä olen ollut vain joku naurettava ja mitätön, täysin arvoton ihminen.

Mies väittää katuvansa. Väittää, että on koko ajan rakastanut ja arvostanut. Ei ole halunnut menettää... Ei osaa selittää miksi, tilaisuus tekee varkaan. Eihän tälläistä tekevä ihminen voi toista rakastaa??? Mikä ajaa ihmisen tekemään toiselle näin?[/QUOTE]

Ensin, sinä olet arvokas. Miehesi on ollut naurettava ja mitätön.

Toiseksi, voitko nyt uskoa, että miehesi on aidosti pahoillaan? Miksi hän nyt olisi rehellinen jos ei ole ollut sitä neljään vuoteen?

Jollain tavoin häiriintynythän tuollaisen ihmisen tulee olla kun haluaa satuttaa toista noin paljon.

Eroat tietenkin, sama homma tulee muuten jatkumaan. Keskityt nyt itseesi.

Ei se ukko sitä lopeta, jos annat sille anteeksi niin se ajattelee että jahas, pääsimpä helpolla joten voinkin taas jatkaa muiden nussimista kun ei liitto loppunutkaan. Itsestäs teet tyhmän jatkamalla suhdetta.

Kuka on sanonut, että jään? Sitä vaan mietin, että miten helvetissä mä saan itseni palautettua maan pinnalle tämän jälkeen... Enää ikinä koskaan, miten mä voin luottaa kehenkään? Miten mä saan itselleni uskoteltua, että mä olen edes jonkin arvoinen. Kun se ihminen, joka oli kaikkein läheisin, ei koskaan arvostanut. Ei koskaan rakastanut. Ei vaikka uskoin ja luulin. Miten mä voin enää ikinä uskoa, että kukaan muukaan tekee niin? Miten tälläisestä selviää? Kuinka kauan kestää, että ne haavat edes jotenkin umpeutuu?

[QUOTE="vieras.";29392680]Kuka on sanonut, että jään? Sitä vaan mietin, että miten helvetissä mä saan itseni palautettua maan pinnalle tämän jälkeen... Enää ikinä koskaan, miten mä voin luottaa kehenkään? Miten mä saan itselleni uskoteltua, että mä olen edes jonkin arvoinen. Kun se ihminen, joka oli kaikkein läheisin, ei koskaan arvostanut. Ei koskaan rakastanut. Ei vaikka uskoin ja luulin. Miten mä voin enää ikinä uskoa, että kukaan muukaan tekee niin? Miten tälläisestä selviää? Kuinka kauan kestää, että ne haavat edes jotenkin umpeutuu?[/QUOTE]

Vuosia kestää eikä ne koskaan lopullisesti katoa..

Ja kaikki tunteet on läpikäyty surusta raivoon. Enimmäkseen olen vain raivonnut. Haukkunut miehen niin paskaksi, ettei enää löydy sanoja, mitä sanoa... Välillä olo on hieman tasaisempi. Tuntuu, että kyllä tää tästä, parempi vaan päästä eroon. Mutta se raivo ja viha. Se, että mä haluan jonkun selityksen, edes jonkin pienen. Miten hän voi tehdä näin. Pettää näin pahasti. Ei vaan osaa selittää. Ei löydy mitään järkevää syytä. Pelkkää seksiä, ehkä jotain jännityksen hakemista. Ahdistusta ja tyhmyyttä. Ja kyllä mä uskon, että hän on todella pahoillaan ja tekisi mitä vaan, että saisi asiat tekemättömiksi. Ei vaan raukka ymmärtänyt mitä menettää, ennen kuin menettää. Mä en vaan tiedä, miten mä kykenen enää koskaan kokemaan, että mä voin löytää jotain parempaa...

hei aloittaja. mä olen samassa tilanteessa kanssasi. pienet lapset ja miehen kaksoiselmä paljastui kolme kuukautta sitten. nyt asumme eri osoitteissa, ja asioiden paljastuminen jatkuu. miehelläni on ollut suhde toiseen naiseen jo pitemmän aikaa.eikä ole osoittanut katumusta.. hetken kerrallaan olen mennyt eteenpäin ja samat kysymykset mielessäni kuin sullakin, miten jatkaa, miten luottaa enää koskaan miehiin? minkä ikäinen ap olet? siihen uskon että aika auttaa ja tulee päivä jolloin ei tunnu enää niin pahalta. aikaa se vie, mutta ansaitset parempaa. niin kuin minäkin :) kyllä se on se pettäjä joka on lapsellinen ja nyt minulla jo hieman helpompi olla...

hei aloittaja. mä olen samassa tilanteessa kanssasi. pienet lapset ja miehen kaksoiselmä paljastui kolme kuukautta sitten. nyt asumme eri osoitteissa, ja asioiden paljastuminen jatkuu. miehelläni on ollut suhde toiseen naiseen jo pitemmän aikaa.eikä ole osoittanut katumusta.. hetken kerrallaan olen mennyt eteenpäin ja samat kysymykset mielessäni kuin sullakin, miten jatkaa, miten luottaa enää koskaan miehiin? minkä ikäinen ap olet? siihen uskon että aika auttaa ja tulee päivä jolloin ei tunnu enää niin pahalta. aikaa se vie, mutta ansaitset parempaa. niin kuin minäkin :) kyllä se on se pettäjä joka on lapsellinen ja nyt minulla jo hieman helpompi olla...

Meillä onneksi mies sentään osoittaa katumusta. En tiedä, miten kestäisin, jos näyttäisi siltä, että lähes 10-vuoden suhde ja perheen menettäminen ei tuntuisi missään. Miehen suhteet/suhde ei jatku. Ehkä tulevaisuudessa, mutta ei nyt. Sen tiedän, vaikka kukaan ei varmaan uskokaan. Todellakin pelkkää seksiä vaan, joskaan se nyt tilannetta helpota. Ja uskon, että kaikki on paljastunut. Tai jos ei, niin ei mua enää yksi tai kymmenen muuta hetkauta suuntaan, eikä toiseen. Petos on jo tapahtunut, muulla ei ole väliä. Osoite meillä on edelleen sama ja ei tästä ihan äkkiä mihinkään pääsekkään.

Mä olen vielä, no kai sitä voi luokitella itsensä nuoreksi. En mä ainakaan vanhaksi itseni koe. Kolmekymppinen, onhan tota elämää tossa vielä elettävänä. Pahoillani, että olet kokenut saman!

niin se onkin ollut ehkä pahinta, että mies ei ole osoittanut minkäänlaista katumusta tai surua siitä että menettää perheensä.. 11v yhteistä taivalta takana. ja jatkaa edelleen suhdetta, siinä siis muutakin kun vaan seksiä. nuori oot ap, joten kunhan pääset jaloillesi niin elämä jatkuu kyllä. pahoittelut sinulle ja kovasti voimia raskaaseen tilanteeseen! hiljalleen asiat alkaa sujumaaan, siihen on jaksettava uskoa...

Yhteistyössä