oon juonu ainaki 15 kaljaa ja lopetin joskus seitsemältä aamulla ja nyt sydän hakkaa jotain 150, pitäiskö mennä tk hon vai onko tää vaan krapulaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja darkangel1981:no kun sais sitä unta säpsähtelee vaan, jumalauta että voi olla aina yhtä tyhmä ja vetää tollasia määriä, tekis mieli sanoa et jos tästä hengis selviää niin en ikinä enää juo, mut onpa taidettu sanoa monta kertaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja darkangel1981:oon juonu ainaki 15 kaljaa ja lopetin joskus seitsemältä aamulla ja nyt sydän hakkaa jotain 150, pitäiskö mennä tk hon vai onko tää vaan krapulaa
Alkuperäinen kirjoittaja lalallaa:Alkuperäinen kirjoittaja darkangel1981:oon juonu ainaki 15 kaljaa ja lopetin joskus seitsemältä aamulla ja nyt sydän hakkaa jotain 150, pitäiskö mennä tk hon vai onko tää vaan krapulaa
Eeei alkoholista tule tommosia. Sehän on valtion turvallinen hassuttelupäihde.
Mutta jos olisi nyt käynyt niin, että alkosta saat jotain ongelmia, niin polta paukut. Takuuapu krapulaan. Mutta muista, että hamppu on vaarallinen huume.
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja lalallaa:Alkuperäinen kirjoittaja darkangel1981:oon juonu ainaki 15 kaljaa ja lopetin joskus seitsemältä aamulla ja nyt sydän hakkaa jotain 150, pitäiskö mennä tk hon vai onko tää vaan krapulaa
Eeei alkoholista tule tommosia. Sehän on valtion turvallinen hassuttelupäihde.
Mutta jos olisi nyt käynyt niin, että alkosta saat jotain ongelmia, niin polta paukut. Takuuapu krapulaan. Mutta muista, että hamppu on vaarallinen huume.
juu hampusta takuu paha olo ja oksennus lentää.