Pelkäätkö jotain puolisossasi?

• Viestiketjun aloittaja "elli"
  • Ensimmäinen viesti
"elli"
Tajusin tänään, että minä oikeasti pelkään miestäni, en niinkään fyysisesti vaan henkisesti.

Pelkäätkö sinä jotain puolisossasi? Mitä ja miksi?
Oletko harkinnut eroa tai jo eronnut sen vuoksi?

[QUOTE="elli";26146328]Tajusin tänään, että minä oikeasti pelkään miestäni, en niinkään fyysisesti vaan henkisesti.

Pelkäätkö sinä jotain puolisossasi? Mitä ja miksi?
Oletko harkinnut eroa tai jo eronnut sen vuoksi?[/QUOTE]

En ja en ole harkinnut.

"vieras"
En ole pelännyt koskaan, en fyysisesti enkä henkisesti. Jos olisin edes sekunnin joskus pelännyt, olisin ottanut jo hatkat, ei omaa puolisoa pitäisi kenenkään pelätä.

en todellakaan pelkää nykyistä miestäni milläänlailla. edellisen miehen kanssa elin monta vuotta nyrkin alla ja peläten koko ajan. nyt en enää sellaseen suhteeseen lähtis ollenkaan missä joutuisin edes henkisesti jotakin pelkäämään

En osaa pelätä mitään hänessä.

Ehkä korkeintaan sitä, että hänen koti-ikävänsä jossain vaiheessa kasvaa ylitsepääsemättömäksi, niin että hänen on pakko palata kotimaahansa. Mulle tosin sopisi ihan hyvin sekin, että perheemme eläisi jonkin aikaa eri maissa.

"joo"
[QUOTE="vieras";26146448]Pelkään että sairastaa erästä vakavaa sairautta, jota nyt tutkitaan.
Mitään muuta en ole pelännyt, hän on minun tuki ja turva.[/QUOTE]

Mua itketti tämä. Haluaisin että mun mies olisi mun tuki ja turva, mutta se on useimmiten surun lähde, enkä tiedä mikä meni pieleen.

"vieras"

Ehkä korkeintaan sitä, että hänen koti-ikävänsä jossain vaiheessa kasvaa ylitsepääsemättömäksi, niin että hänen on pakko palata kotimaahansa. Mulle tosin sopisi ihan hyvin sekin, että perheemme eläisi jonkin aikaa eri maissa.
Eri maissa keskenänne, vai jonkin aikaa toisessa maassa? Pystyisitkö asua eri maassa kuin lapsesi?

[QUOTE="vieras";26146758]Eri maissa keskenänne, vai jonkin aikaa toisessa maassa? Pystyisitkö asua eri maassa kuin lapsesi?[/QUOTE]
Eri maissa keskenämme, ja kyllä me koko perheenä voitaisiin varmaan jossain muuallakin jonkin aikaa asua, jos käytännön jutut (lue: lasten koulu) saataisiin järjestymään.

En mä asuisi eri maassa kuin lapseni.

7thHeaven
Ehkä sitä, että haluaa saada kokemusta. Olen nimittäin ensimmäinen seurustelusuhteensa, sekä sänkypartneri. Hän ei ole minun ensimmäiseni. Vaikea ajatella että loppuelämänsä ei halua kokeillakaan muuta, siksi olen tavallaan antanut jo luvankin.. Silti pelottaa :D

"jaa"
Ehkä sitä, että haluaa saada kokemusta. Olen nimittäin ensimmäinen seurustelusuhteensa, sekä sänkypartneri. Hän ei ole minun ensimmäiseni. Vaikea ajatella että loppuelämänsä ei halua kokeillakaan muuta, siksi olen tavallaan antanut jo luvankin.. Silti pelottaa :D
Miksi pitäsi olla muita? Minä ja mieheni olemme toistemme ainoat ja ensimmäiset seksikumppanit, eikä harmita yhtään.

7thHeaven
[QUOTE="jaa";26146894]Miksi pitäsi olla muita? Minä ja mieheni olemme toistemme ainoat ja ensimmäiset seksikumppanit, eikä harmita yhtään.[/QUOTE]

No ei pidäkään, jos mies olis myös mun ainoani niin tilannehan ois just passeli.
Mutta koska mulla on ollut yksi aiemmin, sekin oli pidempi seurustelusuhde ja miehellä ei ole ollut mitään, uskoisin että hälle tulee jossain vaiheessa mieleen "tasata tilejä". Itseäni varmaankin häiritsisi jos hän olisi ainoani, mutta hällä ollut aiemmin muita..

"Vieras"

En usko pätkääkään (vaikka miten vakuuttelisit) että teidän suhteessa on rakkautta. En tämän, enkä aiempien kirjoitustesi perusteella.

Yhteistyössä