Pelkään, että brazilian waxing kiihottaa minua ja kosmetologi huomaa?

vierailija
Apua, olen menossa huomenna vahauttamaan alapään kokonaan eli se brazilian waxing. Nolottaa jo etukäteen että mitä jos alan kiihottumaan siitä ja jos se kosmetologi huomaa? Mitä teen? Kiihotun aika helposti jos alapäätä kosketellaan mutta en sentään gynellä, se menee niin nopeasti ja se laittaa kylmän laitteen pikaisesti sisään ja siinä kaikki.
Mutta jos tuo kosmetologi alkaa venytellä häppäreitä ja painaa ja venyttää alapäätä niin pelkään että kiihotun. Onko jollain tälläistä kokemusta ?

vierailija
Apua, olen menossa huomenna vahauttamaan alapään kokonaan eli se brazilian waxing. Nolottaa jo etukäteen että mitä jos alan kiihottumaan siitä ja jos se kosmetologi huomaa? Mitä teen? Kiihotun aika helposti jos alapäätä kosketellaan mutta en sentään gynellä, se menee niin nopeasti ja se laittaa kylmän laitteen pikaisesti sisään ja siinä kaikki.
Mutta jos tuo kosmetologi alkaa venytellä häppäreitä ja painaa ja venyttää alapäätä niin pelkään että kiihotun. Onko jollain tälläistä kokemusta ?
Älä pelkää mikäli et kiihotu kivusta. Käy nimittäin ihan sikakipeää että ei siinä kyllä seksi tule ensimmäisenä mieleen. Onnea matkaan ja toivottavasti alapään iho pysyy kunnossa toimenpiteen jälkeen.

vierailija
Kiitos! Olen mä itse vahannut kotona joten karvat on aika löysällä mutta siinä menee jotain 2h ja mulla ei ole aikaa eikä huvita niin mieluummin maksan siitä niin joku tekee sen nopeammin kahdella kädellä. Ja se joku on tehnyt sen niin usein että on rutiinia.
Pelottaa vaan että alan kostumaan ja se huomaa sen. En mä kivusta kiihotu mutta siitä pilden esittelystä ja levittelystä kenties :/

Yhteistyössä