Pelkään mummoni kuolemaa :`(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Amanda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Amanda

Vieras
Mummoni on minulle läheisin perheenjäsen ,mieheni ja lasten lisäksi ja olen eniten tekemisissä hänen kanssaan. Mummo on jo vanha, yli 75vuotias ja huonossa kunnossa sekä henkisesti että fyysisesti , häneltä kuoli juuri kuopus, eli setäni, keski-ikäinen. Kuolema oli kaikille todella yllätys, sydän vain pysähtyi kesken työpäivän ja mummolla ei ole enää mitään elämän halua tämän johdosta. Häneltä on kuollut aikoinaan myös vauva sekä aviomies nuorena. Mummolla on edessä iso leikkaus pian ja hän sanoikin minulle että toivoo pääsevänsä poikansa perään. Itken nykyään jo valmiiksi mummoni menetystä ja sitä kuinka surullinen hän on ja vihaan muita sukulaiia ettei heitä tunnu kiinnostavan yhtään mummon hyvinvointi, itse olisin vaikka valmis ottamaan mummon kotiini asumaan, mutta tiedän ettei kukaan "hyväksyisi" sitä, niin typerältä kuin se kuulostaakin...

Auttaako sua yhtään ajatus siitä ettei mummosi pelkää kuolemaa?Että hän on valmis?

itseäni auttoi ajatus siitä että isomummini(83v) on valmis lähtemään...oli sairaalassa pahassa keuhkokuumeessa,luulin lähdön koittavan,mutta hänpä selvisi siitä:)Silloin sairaalassa mummi sanoi mulle että älä itke,hän on valmis lähtemään,kaikki on nähty :heart:

Mulla on todella läheiset välit mummoni kanssa. Mummollani on ollut paljon stressiä tällä hetkellä, kun poikansa on alkoholisti ja äitinä on yrittänyt olla paljon avuksi.
Mummo sai sydäninfarktin vähän aikaa sitten ja lääkäri oli ennustanut ettei elinvuosia enää olisi paljoa.
Itken jatkuvasti, koska en halua luopua mummosta. Mummu on vasta hiukan yli 60.
Yritä pärjäillä, ymmärrän tuskasi.
Halauksia<3

Yhteistyössä