Pelkään kauheesti, että lapseni kuolee kohtuun, nyt viikkoja 33+4,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Dippa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

"Dippa"

Vieras
ja mulla on diabetes ja lapsi on jo nyt 3,3 kg, vaikka sokerit on koko ajan ollut hyvissä lukemissa. Pelkään, että tulee joku happivaje ja sen seurauksena sydän pysähdys. Maanantaina olin lapsivesipunktiossa ja keuhkot oli melkein kypsät ja EPO 3 eli ihan ok ja ensi maanantaina menen uudestaan punktioon, mutta koko ajan kauhea pelko ja sit kun vielä lukee kaikenalaisia kertomuksia netistä =o/

Miksi se sinne kohtuun kuolisi, en oikein nyt ymmärtänyt...
Mulla ei raskausdiabetesta ja vauvojakin kaksi jotka eivät paina vielä edes 2kg:tä per nuppi, mutta hyvät mahdollisuudet selvitä jos vaikka syntyisivätkin nyt. Kai sä harrastat liikelaskentaa yms?

Alkuperäinen kirjoittaja myös rv 33+4;25003745:
Miksi se sinne kohtuun kuolisi, en oikein nyt ymmärtänyt...
Mulla ei raskausdiabetesta ja vauvojakin kaksi jotka eivät paina vielä edes 2kg:tä per nuppi, mutta hyvät mahdollisuudet selvitä jos vaikka syntyisivätkin nyt. Kai sä harrastat liikelaskentaa yms?

Tarkkailen kyllä liikkeitä ja hyvin liikkuu. Tuon vauvan koon vuoksi pelkään, että tulee hapen puutetta tai muuta ongelmaa. Onneksi sitä nyt ainakin seurataan kerran viikossa ja varmaan tehdään sektio viimeistään rv37.

Yhteistyössä