peliriippuvainen puoliso

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emilia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

emilia

Vieras
Onko kellään kokemusta peliriippuvaisen puolison kanssa elämisestä? Minulla on peliriippuvainen mies ja joskus tuntuu, etten jaksa enää yhtään hetkeä, kun pelit tuntuu olevan miehelle kaikkea muuta tärkeämpää. Sitten kun on mennyt huonosti ja sillä on huono omatunto pelaamisesta se sanoo, että nyt tämä pelaaminen loppuu, mutta paskanmarjat! Pari päivää korkeintaan ja sama meno jatkuu...Kai se on vaan pakko alistua siihen, ettei se tule pääsemään tästä eroon. Mieheni ei pelaa näitä kaupan automaatteja, mutta netistä löytyy firmoja, joissa on täysin samanlaisia pelejä kun kauppojen aulassa.Sitten on tietysti tää paljon parjattu nettipokeri. Niihin saa siirtää rahaa pankkitililtä ja luottokortilta niin paljon kun haluaa. Aina jos aamulla herään, eikä ketään ole vieressä, tiedän ,että mies on istunut koneella ja pelannut koko yön.

En periaatteesta hauku muuten rakasta miestäni täällä, mutta tähän on pakko laittaa että tiedän mistä puhut. Usein hirveitä riitoja aiheesta, mutta muuten niin mukava mies ja täydellinen isä...sillon kun kone on kiinni.

Ei peliriippuvuudesta, mutta muista riippuvuuksista kylläkin. Netistä löytyy jotain tekstiä ja peliriippuvaisille on oma palvelunumerokin. Sieltä ehkä osaavat opastaa, mitä voisi tehdä. Arvelen, että ilman terapiaa peliriippuvuuskaan ei taida loppua. Voisiko kyseisille nettisivuille laittaa eston? Joillekin sivuille nimittäin voi, jos haluaa esim. turvata, ettei lapsi pääse tietyille sivuille netissä.

Joo, sama täällä, muuten hyvä suhde ja ihana mies mut tää syö voimia todella paljon. Ainoa paha ei myöskään ole se rahan menetys vaan miehellä on hirveä morkkis jos on pelannu ja hävinnyt ja sitten se on todella äkänen. eikä koskaan voi tietää millon se alkaa pelaamaan.

Meillä muuten kävi vähän aikaa sit silleen, että huomasin lapsen tilin tyhjentyneen näitten firmojen tileille. Sillon sovittiin, että käyttöoikeudet lapsen tiliin vain mulla. Tietää ja myöntää itsekin ongelmansa..en pystyis jättämään tämän takia vaikka paljon meidän suhdetta syökin..kun vaan pystyis auttaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei peliriippuvuudesta, mutta muista riippuvuuksista kylläkin. Netistä löytyy jotain tekstiä ja peliriippuvaisille on oma palvelunumerokin. Sieltä ehkä osaavat opastaa, mitä voisi tehdä. Arvelen, että ilman terapiaa peliriippuvuuskaan ei taida loppua. Voisiko kyseisille nettisivuille laittaa eston? Joillekin sivuille nimittäin voi, jos haluaa esim. turvata, ettei lapsi pääse tietyille sivuille netissä.

Totta on, että joidenkin firmojen sivuille voi laittaa estoja jotka ovat sitten voimassa muutaman viikon kerrallaan.huono puoli on kuitenkin se, että firmoja on niin paljon, että pelihimon iskiessä löytyy sitte kuitenkin joku toinen firma jolle ei ole sulkuja laittanut.

Mun mies pelaa baarireissuilla jopa pari sataa euroa illassa. Onneksi ei nyt niin kauhean usein baareissa käy, ehkä kerran kuussa. Tiedän, että monilla ongelma on paljon pahempikin, mutta iso raha tuokin on. :(

Olen nähnyt peliriippuvaisen toiminnassa ja aika pahalta se näytti...Satasia meni hujauksessa. Miten olisi ap, jos ynnäisitte yhdessä vaikka 3 kk pelisaldon. Ehkä se summa herättäisi miehen.

Alkuperäinen kirjoittaja rahat tai henki:
Olen nähnyt peliriippuvaisen toiminnassa ja aika pahalta se näytti...Satasia meni hujauksessa. Miten olisi ap, jos ynnäisitte yhdessä vaikka 3 kk pelisaldon. Ehkä se summa herättäisi miehen.

En halua olla lannistaja, mutta ei se kyllä herätä, se on sairaus ja vaikka asian tiedostaa, ei se auta. Mun ex pelasi parissa päivässä 14000 mk meidän yhteiseltä tililtä aikanaan, se riitti herättämään mut. Sitä ennen olin yrittänyt, yrittänyt ja koittanut, nähnyt itse nälkää, että pärjättiin jne. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:

En halua olla lannistaja, mutta ei se kyllä herätä, se on sairaus ja vaikka asian tiedostaa, ei se auta. Mun ex pelasi parissa päivässä 14000 mk meidän yhteiseltä tililtä aikanaan, se riitti herättämään mut. Sitä ennen olin yrittänyt, yrittänyt ja koittanut, nähnyt itse nälkää, että pärjättiin jne. :/

Tiedätkö pääsikö exäsi koskaan eroon riippuvuudestaan? Ja jos pääsi niin miten? (kaamee muuten tuo summa...)

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:

Tiedätkö pääsikö exäsi koskaan eroon riippuvuudestaan? Ja jos pääsi niin miten? (kaamee muuten tuo summa...)

100 % en voi olla varma, mutta lähestulkoon- ei ole päässyt. Niin on, se oli kahdelle opiskelijalle ja kesätyöläiselle koko vuoden rahat. :/

nykyiselle miesystävälleni että minun kotona ei pelata (nettipokeria),omassa saa pelata,mutta ei valita sit ettei ole rahaa!Käytännön syistä emme asu yhdessä.Suhde on muutenkin niin ja näin,tuo pelijuttu,koira joka on jo takajalat haudassa,eikä halua lopettaa,tupakonti,on kyllä vähentänyt.Mut ei kai kukaan ole minulle se oikea kun MINÄ haluan aina määrätä. :headwall: Minä itte!! :o

Yhteistyössä