Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tarpe...:Siis onko tarkoitus sekoittaa noi aineet siinä vesipullossa....ja vettähän ei ilm. saa olla...
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mitä toi 5. kohta tarkoittaa tossa reseptissä?
Alkuperäinen kirjoittaja tarpe...:Siis onko tarkoitus sekoittaa noi aineet siinä vesipullossa....ja vettähän ei ilm. saa olla...
Alkuperäinen kirjoittaja nelli:Alkuperäinen kirjoittaja tarpe...:Siis onko tarkoitus sekoittaa noi aineet siinä vesipullossa....ja vettähän ei ilm. saa olla...
sitä mäki mietin ja vettä tietysti menin laittamaan... saakohan sitä mitenkään pois
Alkuperäinen kirjoittaja tarpe:Alkuperäinen kirjoittaja tarpe...:Siis onko tarkoitus sekoittaa noi aineet siinä vesipullossa....ja vettähän ei ilm. saa olla...
Eikusiis, sehän olikin jo vedetty yli listasta et se mulla jo on...Piiitkät piuhat. Mitä on se viimenen aine?
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mistä mä sitä hiiltä...pitää vissii sammuttaa toi tulitikku jotenki...
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mistä mä sitä hiiltä...pitää vissii sammuttaa toi tulitikku jotenki...
Alkuperäinen kirjoittaja nelli:huoh... mistä listasta puhutte ja mulla se tietty on sitte venäjäks![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tarpe:Ja mihin sen pullon uskaltaa laittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja tarpe:Alkuperäinen kirjoittaja tarpe:Ja mihin sen pullon uskaltaa laittaa?
ja mitä köydellä tehdään?
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja tarpe:Alkuperäinen kirjoittaja tarpe:Ja mihin sen pullon uskaltaa laittaa?
ja mitä köydellä tehdään?
pullo ovelle, jos et halua ites kuolla niin tee köydestä sytytyslanka ja tuli sitten siihen. =)
Alkuperäinen kirjoittaja nelli:ei mulla vaan mene mitään sinne pulloon?