Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Sauvasta saatu numero jaettuna pallojen numerolla ja kerrottuna tähdellä väärinpäin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä on toi kolminumerosen kaapin numero juttu on ?
muoks* kerron kyl jos haluut
Joulupukista tippu lappu sohvan taakseAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja muutes mitä järkee tossa joulupukissakin oli ?
Kun tippuu, niin ihan selvästi on avain näkyvissä siellä sohvan takana. Painat selkänojan yläosaa.Alkuperäinen kirjoittaja tiiseli:Kiitos avuista! vielä olen täällä pelissä hukassa.. Verhoja kun heilutteli niin jotain tippui ilmeisesti sohvan taakse, mutten saa sitä sieltä mitenkään. Tietääkö kukaan. Ja sitten mikähän se 3 numeroinen koodi on, kehtaako joku sen paljastaa? kiitos!
Tarviitko tarkemmin?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Sauvasta saatu numero jaettuna pallojen numerolla ja kerrottuna tähdellä väärinpäin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä on toi kolminumerosen kaapin numero juttu on ?
muoks* kerron kyl jos haluut
Tossa
En yhtään muista, mutta ootko viiltäny kirjaa viivottimella?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin se joo. Luulin että sekin tippu niistä verhoista Mutta mistä sitten se M kirjain löyty?
Kiiiiitos.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:En yhtään muista, mutta ootko viiltäny kirjaa viivottimella?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin se joo. Luulin että sekin tippu niistä verhoista Mutta mistä sitten se M kirjain löyty?
Viivottimella kun "leikkasi" kirjaa tai jotain vastaavaa niin sai kirjaimen. muistaakseni..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä tolla viivottimella oli virkaa ?
Kirjahyllyn päällä?Alkuperäinen kirjoittaja tylsä juttu:Missä toinen r on? Oon mielestäni tehny kaiken ja muuten kaikki on..
Sieltä otin jo..Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Kirjahyllyn päällä?Alkuperäinen kirjoittaja tylsä juttu:Missä toinen r on? Oon mielestäni tehny kaiken ja muuten kaikki on..
Kurkkasin pelii ja on tyynyn allaAlkuperäinen kirjoittaja tylsä juttu:Sieltä otin jo..Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Kirjahyllyn päällä?Alkuperäinen kirjoittaja tylsä juttu:Missä toinen r on? Oon mielestäni tehny kaiken ja muuten kaikki on..
löysin tyynyn alta.. noloa mutta läpi meni!Alkuperäinen kirjoittaja tylsä juttu:Sieltä otin jo..Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Kirjahyllyn päällä?Alkuperäinen kirjoittaja tylsä juttu:Missä toinen r on? Oon mielestäni tehny kaiken ja muuten kaikki on..
Kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Kurkkasin pelii ja on tyynyn allaAlkuperäinen kirjoittaja tylsä juttu:Sieltä otin jo..Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Kirjahyllyn päällä?Alkuperäinen kirjoittaja tylsä juttu:Missä toinen r on? Oon mielestäni tehny kaiken ja muuten kaikki on..
seonsiellä ylälaatikossa mihin tarvii sen koodinAlkuperäinen kirjoittaja taas vähän vaan uupuis:mä en löydä pikku 'ämmää' jelppiäää