Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä on toi kolminumerosen kaapin numero juttu on ?
Sauvasta saatu numero jaettuna pallojen numerolla ja kerrottuna tähdellä väärinpäin.
muoks* kerron kyl jos haluut
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja muutes mitä järkee tossa joulupukissakin oli ?
Alkuperäinen kirjoittaja tiiseli:Kiitos avuista! vielä olen täällä pelissä hukassa.. Verhoja kun heilutteli niin jotain tippui ilmeisesti sohvan taakse, mutten saa sitä sieltä mitenkään. Tietääkö kukaan. Ja sitten mikähän se 3 numeroinen koodi on, kehtaako joku sen paljastaa? kiitos!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä on toi kolminumerosen kaapin numero juttu on ?
Sauvasta saatu numero jaettuna pallojen numerolla ja kerrottuna tähdellä väärinpäin.
muoks* kerron kyl jos haluut
Tossa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin se joo.Luulin että sekin tippu niistä verhoista
Mutta mistä sitten se M kirjain löyty?
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin se joo.Luulin että sekin tippu niistä verhoista
Mutta mistä sitten se M kirjain löyty?
En yhtään muista, mutta ootko viiltäny kirjaa viivottimella?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä tolla viivottimella oli virkaa ?
Alkuperäinen kirjoittaja tylsä juttu:Missä toinen r on? Oon mielestäni tehny kaiken ja muuten kaikki on..
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja tylsä juttu:Missä toinen r on? Oon mielestäni tehny kaiken ja muuten kaikki on..
Kirjahyllyn päällä?
Alkuperäinen kirjoittaja tylsä juttu:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja tylsä juttu:Missä toinen r on? Oon mielestäni tehny kaiken ja muuten kaikki on..
Kirjahyllyn päällä?
Sieltä otin jo..
Alkuperäinen kirjoittaja tylsä juttu:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja tylsä juttu:Missä toinen r on? Oon mielestäni tehny kaiken ja muuten kaikki on..
Kirjahyllyn päällä?
Sieltä otin jo..
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja tylsä juttu:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja tylsä juttu:Missä toinen r on? Oon mielestäni tehny kaiken ja muuten kaikki on..
Kirjahyllyn päällä?
Sieltä otin jo..
Kurkkasin pelii ja on tyynyn alla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja taas vähän vaan uupuis:mä en löydä pikku 'ämmää' jelppiäää