O
Olisipa toivoa
Vieras
Hei, sain juuri tänään tietoon, että mikäli viikon päästä ei ole vuokrarästit maksettuna n. 1000€ niin vuokrasopimus puretaan ja joudun asunnottomaksi. En tajua mitä itselläni päässä liikkui kun menin vuokrarahat pelaamaan peleihin joita olin vähentänyt runsaasti. Eli pelasin ennen n. 20€/kk ja nyt meni kahdet vuokrat ja kusessa ollaan. Asunto itselleni kaikki kaikessa vaan ku oli pakko koittaa voittaa hävityt vuokrarahat takaisin niin kaikki menivät. Sosiaalitoimistoon olin yhteydessä, ja sanoivat että tule käymään ja ota kaikki liput ja laput mukaan. Voisiko mitenkään olla mahdollista, että sossu maksaa rästini pois ja pääsen tästä helvetistä? Peleihin en aio laittaa enää senttiäkään. Elämässä olisi kaikki vallan hyvin ilman tätä sotkua mihin tämä riippuvuus itseni ajoi..Olen nuori mies, työttömänä tällä hetkellä, mutta kunhan asiat saisi järjestykseen niin saisin aktiivisesti haettua töitä ilman tätä stressiä. Ajatus kodittomana kadulla olosta kuvottaa, omat väärät tekoni kuvottaa. Haluan apua, haen apua tähän riippuvuuteen, mutta jos asunto lähtee niin minulla ei ole mitään jakoja nousta enää tästä paskasta. Haluan vain aloittaa puhtaalta pöydältä, ja jakaa rakkautta kaikille läheisilleni. Onko tämä loppu? . Tiedän, että itse olen itseni tähän paskaan ajanut joten turha muistuttaa siitä. Haluan tietää onko näille tarinoille olemassa onnellista loppua. Jännittää huominen todella paljon.