Peliohjeita vailla!! Labyrinttipelistä kyse.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peppuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

peppuliini

Aktiivinen jäsen
01.10.2007
14 785
0
36
Nyt kysymys hiukan harvinaisemmasta labyrinttipleistä, ei siis siitä ihan tavallisesa muuttuvasta labyrintistä.

Pelin nimi on enkuks The Secret labyrinth, suomeks ilmeisesti salainen labyrintti. Tässä labyrintin muoto on pyöreä. Olen usieta vuosia sitten ostanut kippikseltä, mutta ilmeisesti ilman ohjetta. Jos joltain peli löytyis ja skanneri ja jaksais mulle ohjee laittaa (tai lyhyen version itse kirjoitettuna) niin olisin ikionnellinen. :)

siis tästä pelistä kyse..

02128.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Meillä ei oo tota peliä, muty voiskohan maahantuojalta (tai joltain vastaavalta) kysellä oisko niillä antaa vaik sähköpostilla ohjeita?

Kiitti... mulle ei tuo tullutkaan mieleen. Lautapelit.fi:stä oon koittanut kysellä, mutta heillä ei enää ollut kyseistä peliä. Sieltä olen monesti ohjeta saanut. Mutta menenpä katsomaan Ravensburgerin sivuilta joskos saisin postia laitetettu. Kiitos Kookosta!! :) :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mies käy tälläsellä sivustolla:

http://www.lautapeliseura.fi/foorumi/index.php?sid=099d00c170c594836e2986f241371a12

Kysäseppäs sieltä.

Suurkiitos!! :)

Muoks. paitsi että tuol ei voi tehä alotusta ilman rekkautumista ja en voinu rekkautuu ku siihen ois tarvinnu jonkun ihmekoodin.. :/

Yhteistyössä