Pelikonsoleista tietäviä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mie vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mie vaan"

Vieras
Elikkä olen ostamassa itselleni pelikonsolia, mutta mikähän olisi hyvä? Olen pähkäillyt Wiin ja Xboksin välillä, kumpi parempi, vai onko muita hyviä?
Mielipiteitä kiitos! :D

No bluerayta en varmaan tarvi, ku ei oo niitä leffojakaan, ja tuleko lie ostettuakaan.. Mut siinä Wiissä kiehtois eniten ku siihen sit sais Marion, sitä ei varmaan muihin saa, vai oonko ihan hukassa? :)
Jännää ostaa ihan itelleen ja ens viikolla sen haen. Sit pelaan KOKO viikon ku oon yksin kotona! Jeah! :D
Lisää mielipiteitä, kiitos!

[QUOTE="a p";24451610]No bluerayta en varmaan tarvi, ku ei oo niitä leffojakaan, ja tuleko lie ostettuakaan.. Mut siinä Wiissä kiehtois eniten ku siihen sit sais Marion, sitä ei varmaan muihin saa, vai oonko ihan hukassa? :)
Jännää ostaa ihan itelleen ja ens viikolla sen haen. Sit pelaan KOKO viikon ku oon yksin kotona! Jeah! :D
Lisää mielipiteitä, kiitos![/QUOTE]

Mario on jo yksinään hyvä syy hankkia Wii :)

Mä pelaan Wiillä lasten kanssa Super Mario Galaxy 2 ja New Super Mario Bros - voin suositella näitä kyllä :D Wii fitiä pelaillaan myös välillä, mut noi Mariot on vieneet ihan täpöllä, niin se peliaika kuluu niissä. MarioKart on myös, mutta itse en ole sitä pelannut.

Eli on se varmaan hommattava sit se Wii :D Onko niitä erilaisia? Oon ihan uuno näitten kanssa, mut onneks palstalta saa vastauksia pulmaan kuin pulmaan. :)
Nitä Marioita oon hakannu veljelläni ja ne on kyllä ihan huippuja. :)

[QUOTE="vieras";24451827]Meillä taitaa olla kaikki pelikonsolit, ja wii on ihan ykkönen! sitä pelataan ihan perheenkin kesken, useampaa super marioa :)[/QUOTE]

Meillä on NES jossa mario ykkönen ja kakkonen :D
1298400390_nes.jpg

Yhteistyössä