Milläs sait puuttuvat timantit? Huomasithan, että peli ei loppunu siihen että pääsi ulos?Alkuperäinen kirjoittaja mii:ja LÄPI
en löytänytkään, luulin että se meni läpi.. siellä oven ulkopuolella on ainakin 2 timanttia, vielä kun tietäis miten ne saaAlkuperäinen kirjoittaja Taa:Milläs sait puuttuvat timantit? Huomasithan, että peli ei loppunu siihen että pääsi ulos?Alkuperäinen kirjoittaja mii:ja LÄPI
juu, sen mäkin jo löysinAlkuperäinen kirjoittaja Hemmuli87:Tuolilta sai huulipunan.. Mutta mitä sillä tehään?
Peiliin mä sitä tungin.Alkuperäinen kirjoittaja Hemmuli87:Tuolilta sai huulipunan.. Mutta mitä sillä tehään?
samaa olin kysymässäAlkuperäinen kirjoittaja Hemmuli87:miten?Alkuperäinen kirjoittaja mii:keltainen timantti saatu
Punainen oli talon seinässä ja kissojen avulla saa sen.. Sininen multakin vielä puuttuu..Alkuperäinen kirjoittaja mii:olihan epäselvästi kerrottu? sori, hankala selittää..
nyt oonkin jumissa että mistä loput timantit, punainen ja sininen
se musta muotti oli muistaakseni siellä yhden oven takana..olikohan?Alkuperäinen kirjoittaja heppuli:mä en löydä mitää huulipunaa!se härveli o koottu,mut en saa niit "kiviä"siihe muottii enkä sitä muottia irti kirjasta!
Se muotti löytyy kans yhden oven takaa.Alkuperäinen kirjoittaja heppuli:mä en löydä mitää huulipunaa!se härveli o koottu,mut en saa niit "kiviä"siihe muottii enkä sitä muottia irti kirjasta!
tulikohan sininen sieltä kirjahyllystä kissojen avulla..? joku timantti sieltä tuli.Alkuperäinen kirjoittaja Hemmuli87:Punainen oli talon seinässä ja kissojen avulla saa sen.. Sininen multakin vielä puuttuu..Alkuperäinen kirjoittaja mii:olihan epäselvästi kerrottu? sori, hankala selittää..
nyt oonkin jumissa että mistä loput timantit, punainen ja sininen
ota näkymään se pelkkä kaivo, sitten painele kissaa, ja siihen tulee ne 2 kissaa kaveriksi..Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Miten sen sieltä kaivosta sai? Pitääkö klikkailla se kissa siihen kannon viereen vai sinne kaivon viereen vai siihen näkymään, missä näkyy se vaaleensininen timantti?