S
samoin
Vieras
mulla puuttuu 4 tavaraa, kynttilät palaa ja aika lailla samassa ollaan, ootko saanu portaikon (yläkertaan menevät portaat) alla olevan rauta-arkun auki, mä en löydä avainta, mitä siellä on
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja samoin:mulla puuttuu 4 tavaraa, kynttilät palaa ja aika lailla samassa ollaan, ootko saanu portaikon (yläkertaan menevät portaat) alla olevan rauta-arkun auki, mä en löydä avainta, mitä siellä on
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miks en saa sitä kellarin vasemman puolista ovea auki että pääsisin laittaa nuo kynttilät
Alkuperäinen kirjoittaja pönde:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miks en saa sitä kellarin vasemman puolista ovea auki että pääsisin laittaa nuo kynttilät
tätä arvoitusta olen yrittänyt ratkaista tässä jo pidempään. oletko avannu jo portaiden alla olevan kirstun? jos niin mistä löysit avaimen- ei se mikä tipahti keinusta vaan toinen avain.
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Ehtiikä viel mukaan? :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja hiukkaskiihdytin:Alkuperäinen kirjoittaja pönde:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miks en saa sitä kellarin vasemman puolista ovea auki että pääsisin laittaa nuo kynttilät
tätä arvoitusta olen yrittänyt ratkaista tässä jo pidempään. oletko avannu jo portaiden alla olevan kirstun? jos niin mistä löysit avaimen- ei se mikä tipahti keinusta vaan toinen avain.
oisko ollu draculan arkusta tai jotain
Alkuperäinen kirjoittaja hiukkaskiihdytin:Alkuperäinen kirjoittaja pönde:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miks en saa sitä kellarin vasemman puolista ovea auki että pääsisin laittaa nuo kynttilät
oisko ollu draculan arkusta tai jotain
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miks en saa sitä kellarin vasemman puolista ovea auki että pääsisin laittaa nuo kynttilät
Alkuperäinen kirjoittaja pönde:onko vielä kolmas avain jossain siihen kirstuun siellä portaiden alla?
Alkuperäinen kirjoittaja pönde:sain vasemman puolimmaisen oven auki, kynttilät laitettua ja otin paperin ovesta, sipuli käpälässä menin draculaa moikkaamaan, dracula lenti tiehesä, avainta en saa arkun pohjalta. AAAAAAAAAAAAAAArghhhh! kuin voi olla näin tiukassa läpi meno.
Alkuperäinen kirjoittaja samoin:kyl avain pitäs lähteä sieltä arkusta ja silla saa sen harmaan arkun auki
Alkuperäinen kirjoittaja samoin:kyl avain pitäs lähteä sieltä arkusta ja silla saa sen harmaan arkun auki