M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Ai helppo loppu? Vinkkaas vähän mitä tehdään ensin. Mun logiikalla tyhjä pullo ja siihen raketti ja tulta perään, mutten saa tehtyä mitään.
peesi...kauheesti oon klikkaillu mut mitään en oo saanut tapahtumaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Metalheart76:Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Ai helppo loppu? Vinkkaas vähän mitä tehdään ensin. Mun logiikalla tyhjä pullo ja siihen raketti ja tulta perään, mutten saa tehtyä mitään.
Tyhjä pullo lattialle sängyn viereen.
Alkuperäinen kirjoittaja Metalheart76:Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Ai helppo loppu? Vinkkaas vähän mitä tehdään ensin. Mun logiikalla tyhjä pullo ja siihen raketti ja tulta perään, mutten saa tehtyä mitään.
ei tapahdu tääläkää.. saisko apuja??
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Alkuperäinen kirjoittaja Metalheart76:Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Ai helppo loppu? Vinkkaas vähän mitä tehdään ensin. Mun logiikalla tyhjä pullo ja siihen raketti ja tulta perään, mutten saa tehtyä mitään.
Tyhjä pullo lattialle sängyn viereen.
Tattista, täyty muuten aika kauan klikkailla, et löytyi oikea kohta ja se pullo siihen jämähti...
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Verhosta löydetyllä ylälaatikko auki, sieltä boxi tongilla auki, pullo lattialle lampun alle ja raketti siihen ja tulta perään. Auttoiko?
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:http://twinkle-home.com/nomu.html
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:En ole saanut kuin jonkun johdon ja sulkapallon näköisen jutun.