Alkuperäinen kirjoittaja Leena:laiton sen koodin kassakaappiin mutta ei tapadu mitään.. menikö oikein kun siinä lukee että closed??!!
kun klikkaa sitä "e" kirjainta,pitäs aueta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:laiton sen koodin kassakaappiin mutta ei tapadu mitään.. menikö oikein kun siinä lukee että closed??!!
Alkuperäinen kirjoittaja mambo:Anteeks, mä oon huono näissä korttipeleissä.. Mut pitääkö ne kaikki kortit laskea yhteen?
Alkuperäinen kirjoittaja h:pitäskö siit radiosta saada kuulumaan jotain?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laitoin sen kanavan muttei mitään tapahdu?!
Alkuperäinen kirjoittaja pop:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laitoin sen kanavan muttei mitään tapahdu?!
eikä mulla.ymmärsinköhän edes miten luku korteista tulee....
Alkuperäinen kirjoittaja mambo:En saa radiosta mitään vaikka laitan sen oikean kanavan.. tai ainakin luulen laittavani!! mulla 100,8 lukee pöydässä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:toimiikohan mulla oikein kun sen radioa kanava laitoin oikein mutta en saa sitä avainta?
Alkuperäinen kirjoittaja mambo:En saa radiosta mitään vaikka laitan sen oikean kanavan.. tai ainakin luulen laittavani!! mulla 100,8 lukee pöydässä...
Alkuperäinen kirjoittaja h:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:toimiikohan mulla oikein kun sen radioa kanava laitoin oikein mutta en saa sitä avainta?
Minulla oli oikeanpuoleisessa napissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mambo:Nii, mut mites minä voin laittaa ton 100,8 aseman?? Kun on 100 ja välissä viivoja ja sit on 105 ja sit 110... Eli mun pitäs niinkun laittaa se osoitin siihen satasta seuraavalle melkein ensimäiselle viivalle..??? Hankalaa!!!
Alkuperäinen kirjoittaja mambo:Nii, mut mites minä voin laittaa ton 100,8 aseman?? Kun on 100 ja välissä viivoja ja sit on 105 ja sit 110... Eli mun pitäs niinkun laittaa se osoitin siihen satasta seuraavalle melkein ensimäiselle viivalle..??? Hankalaa!!!
Alkuperäinen kirjoittaja HEPULI:siis mihin pöytää tulee numeroita?ei mulla o missää mitää =(