Mistäs sä avaimen löysit. Mä sain kyllä sen letkun sinne lasisaaviin, mutta en vettä. Lisäksi mulla on palava kynttilä mille en keksi paikkaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Minne avain ja miksi en saa vettä kalalle??
Mistäs sä avaimen löysit. Mä sain kyllä sen letkun sinne lasisaaviin, mutta en vettä. Lisäksi mulla on palava kynttilä mille en keksi paikkaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Minne avain ja miksi en saa vettä kalalle??
hakkasin sillä lekalla sitä yhtä' tiiltä!Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Mistäs sä avaimen löysit. Mä sain kyllä sen letkun sinne lasisaaviin, mutta en vettä. Lisäksi mulla on palava kynttilä mille en keksi paikkaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Minne avain ja miksi en saa vettä kalalle??
siitä köysivyyhdistä piti ottaa palanen, liittää se kynttilään ja sit vasta sytyttääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:en saa kynttilään tulta??!!
se puu pino..Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Mitäs tolla sahalla sahataan?
ja se putki siinä seinässäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:se puu pino..Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Mitäs tolla sahalla sahataan?
Sitä oon yrittäny, mutta ei se onnistu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:se puu pino..Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Mitäs tolla sahalla sahataan?
saa aika kauan sahata..!!Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Sitä oon yrittäny, mutta ei se onnistu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:se puu pino..Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Mitäs tolla sahalla sahataan?
se vaalee tiili!!Alkuperäinen kirjoittaja mii:mä en vieläkään ole löytäny sitä avainta
sirpilläAlkuperäinen kirjoittaja kvaak:Miten köydestä saa pätkän?
Aika loppuu pian, pitää alkaa alusta.
Mihin se putki ja se kattila tms??Alkuperäinen kirjoittaja mii:en tiedä tikapuista mut ne on ainoot mitä mul enää on ja aika loppuu