Kato siitä kirjasta, jokaisen rivin eka kirjainAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikähän se salasana on??
Kato siitä kirjasta, jokaisen rivin eka kirjainAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikähän se salasana on??
Siellä ulkona olevan talon katolla on neljä numeroa, ne tulee ton BEGA koodin jälkeen. Ne vaan näppäillään siihen koneeseen.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Miä en tajua tuota BEGA-koodia?Alkuperäinen kirjoittaja Sovi:Pääsinpäs hyppäämään ovesta vapauteen.
Just hoksasinAlkuperäinen kirjoittaja Sovi:Siellä ulkona olevan talon katolla on neljä numeroa, ne tulee ton BEGA koodin jälkeen. Ne vaan näppäillään siihen koneeseen.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Miä en tajua tuota BEGA-koodia?Alkuperäinen kirjoittaja Sovi:Pääsinpäs hyppäämään ovesta vapauteen.
*huokaus* Mikä se nikki oli? Mä en enää pääse listoille tos pelis.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Siinä pelissä kun oli lista muista pelaajista, niin sen ekan nikki kävi siihen koneeseenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistä??Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Sain avaimen sillä naru-kolikko yhdistelmällä!
B14Alkuperäinen kirjoittaja Taa:*huokaus* Mikä se nikki oli? Mä en enää pääse listoille tos pelis.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Siinä pelissä kun oli lista muista pelaajista, niin sen ekan nikki kävi siihen koneeseenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistä??Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Sain avaimen sillä naru-kolikko yhdistelmällä!
Tuolin oikealle puolelleAlkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:mihin tuo avain käy?
Muista laittaa se kolikko ensin sinne koneeseen.Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Miten mä en pääse tolla BEGA ja numerot koodilla eteenpäin?
Se raha pitää laittaa uusik sinne koneeseen ja sit näpytellä se kirjain/numerokoodiAlkuperäinen kirjoittaja Oisku:Miten mä en pääse tolla BEGA ja numerot koodilla eteenpäin?
Tää on pelattu useastiAlkuperäinen kirjoittaja Sovi:http://www.doodoo.ru/flashgames/cinderella.htm
Alotin just
Ilmankos...Alkuperäinen kirjoittaja Sovi:Muista laittaa se kolikko ensin sinne koneeseen.Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Miten mä en pääse tolla BEGA ja numerot koodilla eteenpäin?
Muista isot ja pienet kirjaimet niinku ne on kirjassa.Alkuperäinen kirjoittaja mii:miks se ei ota tota salasanaa?