Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:sain jonku jutun suihkuhuoneesta, siitä hyllyköstä ja yhden kaapin alta toisen jutun ja ne sai yhdistettyä mutta en tiiä mihin käyttää kun ei oikeen mihkään sovi.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Ding:Mä en ees tajua mitä tuossa pitää yrittää kun mistään klikkaamalla ei tapahdu mitään?
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:sain jonku jutun suihkuhuoneesta, siitä hyllyköstä ja yhden kaapin alta toisen jutun ja ne sai yhdistettyä mutta en tiiä mihin käyttää kun ei oikeen mihkään sovi.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:pisti ne vaan siä alakulmassa päällekkäin
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja Ding:Mä en ees tajua mitä tuossa pitää yrittää kun mistään klikkaamalla ei tapahdu mitään?
Onko sulle huonepelit ennestään tuttuja?
Alkuperäinen kirjoittaja Ding:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja Ding:Mä en ees tajua mitä tuossa pitää yrittää kun mistään klikkaamalla ei tapahdu mitään?
Onko sulle huonepelit ennestään tuttuja?
Ei ole, onko jossain enemmän ohjeita?
Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:pistät sen harmaan sen ruskean päälle ja liu utat sitä hieman, niinku siis siinä ruskeessa on se reikä niin siihen kohtaan![]()
*maailman paras neuvoja*