Pelattaisko ?

  • Viestiketjun aloittaja J. Jokunen
  • Ensimmäinen viesti
J.Jokunen
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
Alkuperäinen kirjoittaja J. Jokunen :
Jumissan myös. On veitsi, keppi, pieni kuutio. Katon keltaista palloa tökin ja nyt ei enää aukea. Laitoin laatikon missä punainen nappi siihen siniseen laatikkoon ja toisen laatikon ketjun sain irti, mutta nyt siis jumissa.
Tässä samassa. Pitäisikö sen ketjuilla lukitun laatikon sisältä paljastuneen valkoisen, hyllyvän mömmön puhjeta jollain tai tehdä jotain? Tarvitaanko tuon yhden yhden kuution HOPE -sanaa jossakin?
En ole saanut sitä valkoista mömmöä puhkeamaan. Sain sen Hope kuutin sinne seinässä olevaan "koodi tauluun" tai mikä se nyt on, kun klikkasin siitä harmaasta yläosasta ja laitoin kuution siihen ensimmäiseen kohtaa. Onpas hakala selittää. Sieltä sain myös sen pienen kuution.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:
Hyllyvästä massasta tulee jotain ku aikansa hyllyy.
Kauanko sitä pitää tökkiä?
Ei montaa kertaa, mulla ainakin ilmestyi suoraan tavaraluetteloon oikeelle ylös, jos oikein muistan.
:eek:
Millä sä tökeit sitä?
Mä oon runkuttanu sitä jo varmaan vartin :snotty:
Tais olla saha aktiivisena. Oikeeta reunaa taoin.

 
ymmällään
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:
Mulla kaksi kirjainlaatikkoa seinässä, sininen nappulalaatikko keskimmäisessä kolossa, vihreessä palikassa se nelisakarainen tähti paikoillaan, saha keppi ja pien kirjainlaatikko luettelossa ja jumissa.
Mistä sä toisen kirjainlaatikon sait?
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:
Mulla kaksi kirjainlaatikkoa seinässä, sininen nappulalaatikko keskimmäisessä kolossa, vihreessä palikassa se nelisakarainen tähti paikoillaan, saha keppi ja pien kirjainlaatikko luettelossa ja jumissa.
Mikä toinen kirjainlaatikko? Muuten samassa jumissa.
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
ei kait se höllyvä juttu puhkea? Mä vaan naputtelin eri puolilta niin löyty kaksi esinettä molemmin puolin..
Ei löydy mitään, oon hyllytelly aika kauan sitä jo... Varmaan se on sit niin tarkkaa, tai en vaan osaa.
 

Yhteistyössä