Mulla lyö ihan tyhjää en keksi vaikka kuinka yrittänyt niitä tuijottaa ja painella.Alkuperäinen kirjoittaja mii:juu huomasin sen sun vihjeen jo aiemmi. joko keksit kellon merkityksen?Alkuperäinen kirjoittaja tiuhtis:katoppa ovella olevia numeroita ja värejä..sit telkun värejä..saat niistä painelujärjestyksen..
Siin on kuusi eriväristä neliötä vierekkäin ota ne värit mieleen.Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Mulla lyö ihan tyhjää en keksi vaikka kuinka yrittänyt niitä tuijottaa ja painella.Alkuperäinen kirjoittaja mii:juu huomasin sen sun vihjeen jo aiemmi. joko keksit kellon merkityksen?Alkuperäinen kirjoittaja tiuhtis:katoppa ovella olevia numeroita ja värejä..sit telkun värejä..saat niistä painelujärjestyksen..
millä pääsitte sinne kellariin?Alkuperäinen kirjoittaja tiuhtis:läpi myös!
Vasaralla kellarin seinästä ja kepillä takasta ja sängyn altaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Voisko nyt joku kertoa että mistä veetusta niitä kolmioita saa kun mistään ei enää tapahdu mitään.
Kiitos mä luulin,et siihen tarvii vain neljä numeroa sit kun näpytteli ne kaikki niin alkoi tapahtua.Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:Siin on kuusi eriväristä neliötä vierekkäin ota ne värit mieleen.Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Mulla lyö ihan tyhjää en keksi vaikka kuinka yrittänyt niitä tuijottaa ja painella.Alkuperäinen kirjoittaja mii:juu huomasin sen sun vihjeen jo aiemmi. joko keksit kellon merkityksen?Alkuperäinen kirjoittaja tiuhtis:katoppa ovella olevia numeroita ja värejä..sit telkun värejä..saat niistä painelujärjestyksen..
vasarallaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:NO EI SINNE KELLARIIN PÄÄSE!!!!
äläs nyt, kokeile tota jälkimmäistä peliä..taitaa olla sikahelppoAlkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:miks mä edes yritän noita. oon ihan sikahuono. |O :headwall:
Tulitko ajatelleeksi ettei mulla ehkä ole sitä vasaraa kun en sinne pääse!Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:vasarallaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:NO EI SINNE KELLARIIN PÄÄSE!!!!
katoppa oliko se vasara siellä salahuoneen hyllyllä kirjojen takana?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tulitko ajatelleeksi ettei mulla ehkä ole sitä vasaraa kun en sinne pääse!Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:vasarallaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:NO EI SINNE KELLARIIN PÄÄSE!!!!
Vasara on siel video huoneessa mappien takana ylähyllyllä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tulitko ajatelleeksi ettei mulla ehkä ole sitä vasaraa kun en sinne pääse!Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:vasarallaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:NO EI SINNE KELLARIIN PÄÄSE!!!!
siellä käytävällä olevassa kaapissa on lamppu minkä tarviit et tulee valot. sulla pitää olla kaappiin käypä ovennuppi. Se tais olla siel huoneessa mihin mentiin koodilla?Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Miten sinne kelariin saa valot?