Miten sait telkkarin päälle?Alkuperäinen kirjoittaja mii:mitäs te ootte löytäny? mul on kaukosäädin, videokasetti, avain ja oli tuoli ja sakset. sain tuon tv:n päälle mut nyt ei tapahdu oikein mitään.
kun viimisestä huoneesta sammuttaa valot ni siel näkyy sellanen laatikko sit laitoin valot päälle ja pistin tuolin siihen näkymättömän laatikon alle ja painoin sitä laatikkoo.. sekava selitys. nii ja väänsin sen vivun ylösAlkuperäinen kirjoittaja yks vaan:Miten sait telkkarin päälle?Alkuperäinen kirjoittaja mii:mitäs te ootte löytäny? mul on kaukosäädin, videokasetti, avain ja oli tuoli ja sakset. sain tuon tv:n päälle mut nyt ei tapahdu oikein mitään.
Joo siis näin oon yrittäny mutta kun en saa laatikkoa auki vaikka kuin painelen. Tuoli on alla.Alkuperäinen kirjoittaja mii:kun viimisestä huoneesta sammuttaa valot ni siel näkyy sellanen laatikko sit laitoin valot päälle ja pistin tuolin siihen näkymättömän laatikon alle ja painoin sitä laatikkoo.. sekava selitys. nii ja väänsin sen vivun ylösAlkuperäinen kirjoittaja yks vaan:Miten sait telkkarin päälle?Alkuperäinen kirjoittaja mii:mitäs te ootte löytäny? mul on kaukosäädin, videokasetti, avain ja oli tuoli ja sakset. sain tuon tv:n päälle mut nyt ei tapahdu oikein mitään.
Painelin siis ilman valoja mutta pitikin olla valot päällä...Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:Joo siis näin oon yrittäny mutta kun en saa laatikkoa auki vaikka kuin painelen. Tuoli on alla.Alkuperäinen kirjoittaja mii:kun viimisestä huoneesta sammuttaa valot ni siel näkyy sellanen laatikko sit laitoin valot päälle ja pistin tuolin siihen näkymättömän laatikon alle ja painoin sitä laatikkoo.. sekava selitys. nii ja väänsin sen vivun ylösAlkuperäinen kirjoittaja yks vaan:Miten sait telkkarin päälle?Alkuperäinen kirjoittaja mii:mitäs te ootte löytäny? mul on kaukosäädin, videokasetti, avain ja oli tuoli ja sakset. sain tuon tv:n päälle mut nyt ei tapahdu oikein mitään.
eks siin ol sellane pikku kolo mist sen saa auki?Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:Joo siis näin oon yrittäny mutta kun en saa laatikkoa auki vaikka kuin painelen. Tuoli on alla.Alkuperäinen kirjoittaja mii:kun viimisestä huoneesta sammuttaa valot ni siel näkyy sellanen laatikko sit laitoin valot päälle ja pistin tuolin siihen näkymättömän laatikon alle ja painoin sitä laatikkoo.. sekava selitys. nii ja väänsin sen vivun ylösAlkuperäinen kirjoittaja yks vaan:Miten sait telkkarin päälle?Alkuperäinen kirjoittaja mii:mitäs te ootte löytäny? mul on kaukosäädin, videokasetti, avain ja oli tuoli ja sakset. sain tuon tv:n päälle mut nyt ei tapahdu oikein mitään.
Samassa kohti menossa.Alkuperäinen kirjoittaja mii:mitäs te ootte löytäny? mul on kaukosäädin, videokasetti, avain ja oli tuoli ja sakset. sain tuon tv:n päälle mut nyt ei tapahdu oikein mitään.
millä sen sieltä keksit siis koodin ku mä en keksi vaikka kuinka mietin.. pikku vinkkiä??Alkuperäinen kirjoittaja tiuhtis:sillä saa telkkariin virran. sit pitää hommata kaukosäädin,jolla saa telkkarin auki.. telkkarista keksin koodin sinne oveen missä pitää olla tunnusluku. nyt pähkäilen mitä tolle kellolle pitää tehä...
juu huomasin sen sun vihjeen jo aiemmi. joko keksit kellon merkityksen?Alkuperäinen kirjoittaja tiuhtis:katoppa ovella olevia numeroita ja värejä..sit telkun värejä..saat niistä painelujärjestyksen..
millä kellariin pääsit? mä pääsin tohon yhteen huoneeseen mut en sit muihin.. ku ei löydy lisää avaimia, on vaan toi yksAlkuperäinen kirjoittaja yks vaan:Nyt oon kellarissa ja arkusta puuttuu yks osa mut ei löydy millään, Onks tietoa missä?