kiireellä kävin töiden jälkeen porukoilla hakemassa yhden jutun ennenkun hain pojan hoidosta. pääsin sisälle,niin ihmettelin kun yleensä syliin hyppivä koira ei ollu vastassa
sit alko vikinä kuuluun ja siel se makas omalla pedillään ja vinku oudosti. hain sen tavaran mitä hainkin,niin koira tuli perässä takapää hassusti matalalla,ei sillee et se olis pettäny,mut sillee ku ei pystyis astuun kunnolla. pelästyin sairaasti ja aloin sitä paapoon ja tutkiskeleen,niin se kellahti selälleen ja näytti surkeelta. soitin äitille et tulee kotiin et mä pääsen hakee pojan. hain pojan (meni 10min) ja tulin takas porukoille (äiti ei viel ollu tullu) niin koira oli jo vähän pirteempi. tuli vastaan ja yritti vähän hyppiäkin,mut ei sit kuitenkaa. ja jotenki se oli outo. sit meni joku vartti,niin se alko pikkuhiljaa olee entisensä,hyppi ja pomppi ja sit kun äiti tuli,niin koira oli jo kunnossa. juoksi kamalaa rallia ja pomppi ikkunaan ja ikkunasta ovelle ja äitiä vasten ja halus lenkille
onneks äitil on huomena vapaa et vähän seurailee sitä,mut kyl mä sille koiralle jo sanoin et jos toi oli joku koko päivän suunniteltu hauska pelotteluyritys,niin mä en enää ikinä puhu sille
no joo,toivottavasti oli vaan jalka puutunu tms
onneks äitil on huomena vapaa et vähän seurailee sitä,mut kyl mä sille koiralle jo sanoin et jos toi oli joku koko päivän suunniteltu hauska pelotteluyritys,niin mä en enää ikinä puhu sille
no joo,toivottavasti oli vaan jalka puutunu tms