N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mellu:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja mellu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mellu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mellu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mellu:mihin se avain sopii??
punaseen laatikkoon
noku ei sitte millään...
onko sul laatikko lattialla
ei... en oo saanu sitä sieltä hyllyltä!!??
se hylly pitää ns rämäyttää alas
mä oon ny sitä klikkaillu ja klikkaillu, mut ei vaan mitään tapahdu!!! prkl!!!
mä rymäytin sen kait viivottimen avulla...
no multa puuttuu koko viivotin!! =( mistäköhän...??
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja mellu:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja mellu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mellu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mellu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mellu:mihin se avain sopii??
punaseen laatikkoon
noku ei sitte millään...
onko sul laatikko lattialla
ei... en oo saanu sitä sieltä hyllyltä!!??
se hylly pitää ns rämäyttää alas
mä oon ny sitä klikkaillu ja klikkaillu, mut ei vaan mitään tapahdu!!! prkl!!!
mä rymäytin sen kait viivottimen avulla...
no multa puuttuu koko viivotin!! =( mistäköhän...??
yhessä lattialistassa seinän alareunassa näkyy poikkiviiva,siitä...
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiX:jee... löysin taskulampulla koodin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiX:jee... löysin taskulampulla koodin![]()
mistä?????
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiX:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiX:jee... löysin taskulampulla koodin![]()
mistä?????
siitä valkosesta ämpäristä johon laitettu vettä niin tulee kylkeen numeroita... mut ei kyl hajua et miten ja mihin koodi tulee???
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Mulla on kaikki ruudut täynnä ja vesi kiehuu siinä lasissa/ämpärissä....,mut nyt jumittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja pop:Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Mulla on kaikki ruudut täynnä ja vesi kiehuu siinä lasissa/ämpärissä....,mut nyt jumittaa.
Miten sen saa kiehumaan?
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja pop:Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Mulla on kaikki ruudut täynnä ja vesi kiehuu siinä lasissa/ämpärissä....,mut nyt jumittaa.
Miten sen saa kiehumaan?
se sinisestä purkista tullu saippuan näköinen saa höyryn nousemaan
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:siis miten sen koodin saa siihen näkyville?
Alkuperäinen kirjoittaja pop:Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Mulla on kaikki ruudut täynnä ja vesi kiehuu siinä lasissa/ämpärissä....,mut nyt jumittaa.
Miten sen saa kiehumaan?
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Onko joku hokassu mitä kirjassa olevat limittäin menevät värikkäät ympyrät tarkottaa???
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Onko joku hokassu mitä kirjassa olevat limittäin menevät värikkäät ympyrät tarkottaa???
Samaa ihmettelen... En kyl tajuu yhtään mitään täsin jumissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:luovutan :kieh: