tämän olin itsekin kysymässäAlkuperäinen kirjoittaja NacciFakiiri:pystyykö palapeninpaloja pyörittelemään?
EiAlkuperäinen kirjoittaja NacciFakiiri:pystyykö palapeninpaloja pyörittelemään?
Tuolta ei kai pääse ulos ennen kun palapeli on koossa.Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantahdenalla:ainakin se palapeli kait pitäs koota..
:/
saitko pukilta jo palan? kannattaa zoomata niin helpompaaAlkuperäinen kirjoittaja kookosta:Paloja pitös olla yhteensä 70 että saa koko palapelin koottua.
Nyt mulla puuttuu vielä 3 |O
Ja pukki on vieläkin liian nopee :snotty:
Miljoonannen yrityskerran jälkeen onnistuin vihdoin.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:saitko pukilta jo palan? kannattaa zoomata niin helpompaaAlkuperäinen kirjoittaja kookosta:Paloja pitös olla yhteensä 70 että saa koko palapelin koottua.
Nyt mulla puuttuu vielä 3 |O
Ja pukki on vieläkin liian nopee :snotty:
laita viisarit kahteentoista ja vetase niistä naruista ja sit klikkaa sitä luukkuaAlkuperäinen kirjoittaja --:Miten tuolta käkikellosta saa jonkun tulemaan ulos..?
niistä saat paloja, laita ne sit vaan takasiAlkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:mihin helkuttiin noi paketit tulee? :headwall:
siinä kuusen vieressäAlkuperäinen kirjoittaja Seritah:Kertokaa mulle tyhmälle missä tuo päärynäpussi on :headwall:
Thanks Mites ne tilavaatteet saa nousemaan? En onnistu saamaan sitä kirvestä!Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:siinä kuusen vieressäAlkuperäinen kirjoittaja Seritah:Kertokaa mulle tyhmälle missä tuo päärynäpussi on :headwall: