Sama täällä!Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mulla on avain rei'itetty, porakone, veitsi ja sitruunan puolikas. Jumissa.
No just. niinhän se sitten menikin!!Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Läpi. Game clear. Miten en älynnyt sitä ovea kokeilla. :headwall:
se jää suurinpiirtein sen sinisen laatan kohdalleAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Miten sait juuston annettua? Mun juusto on lautasella, joka ei jää mihinkään.-
Tack, sain avaimet.Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:se jää suurinpiirtein sen sinisen laatan kohdalleAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Miten sait juuston annettua? Mun juusto on lautasella, joka ei jää mihinkään.-
mie luulin että terotin veittenAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Veitsellä voi muotoilla kiveä.
No sekin on mahdollista. En oikein ymmärrä mitä tapahtui.Alkuperäinen kirjoittaja annnas:mie luulin että terotin veittenAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Veitsellä voi muotoilla kiveä.
mulla samatAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Avaimilla sain avaimen, joka ei käy mihinkään. :/
Mulla on siis keppi (käytetty), avain, tulipidike, veitsi, 5 lasia, kivi ja puun pala. Jumissa.