pelästytin juuri exäni vaimon

ex on kylässä ja soitin sitten hänen vaimolleen...
aloitin puhelun jotenkuten näin:

Mä en nyt haluais tätä sulle kertoa mutta pakko jotta osaat varautua pahimpaan...(pitkä hiljaisuus)
Vaimo vastasi että no?
Johon sanoin että sulla on kilpailija ja rämähdin nauruun kerroin kuinka tämä mun nuorimmainen lapseni(tyttö) niin hymyilee ja on kiinnostunut mun exästä, ei edes oma isä kiinnostanut vaan flirttaili mun exälle

Vaimo vastasi että hän vähän jo pelkästi että mitä hittoa mulla on asiaa mutta mutta

NELLAH, sori!!!!! :LOL:
 
juu oli AIVAN pakko pelästyttää se :saint: mun miehelle oon kans 4kk sitten tehny tyyliin näin lähettäny tekstarin : asianlaita on nyt se että sä luet tän kirjoituksen kunnolla loppuun ja tää mitä mä sanon on se mihin mä olen päätynyt joten hyväksy se....MÄ RAKASTAN SUA KULTA AIVAN MIELETTÖMÄSTI!!!!

miehes totesi että ehti tekstarin alkuvaiheessa huolestua kunnolla mutta tippa linssiin tuli lopussa :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:
juu oli AIVAN pakko pelästyttää se :saint: mun miehelle oon kans 4kk sitten tehny tyyliin näin lähettäny tekstarin : asianlaita on nyt se että sä luet tän kirjoituksen kunnolla loppuun ja tää mitä mä sanon on se mihin mä olen päätynyt joten hyväksy se....MÄ RAKASTAN SUA KULTA AIVAN MIELETTÖMÄSTI!!!!

miehes totesi että ehti tekstarin alkuvaiheessa huolestua kunnolla mutta tippa linssiin tuli lopussa :heart:
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Ihan hauska juttu :D

Btw, kantsis kirjottaa vaan yhdellä nikillä, ni ei käy tolleen, että jää kiinni kahden nikin käytöstä ;)
joo no mä tajusin , käyttäjä tunnus eroaa vain yhdestä kirjaimesta ja salasana on sama kummassakin, toinen tehty ennen muuttoa nykyiseen asuinpaikkaan eli vuosi sitten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gariana:
Alkuperäinen kirjoittaja annastiinu:
Täällä on näemmä yksinpuhelijoita muitakin kuin Savanna :LOL:
mä en oo kyl koskaan kommentoinu itselleni että sori vaan, ja pahoittelen tätä en tajua tosiaan mikä tässä on
No joo mäkin menin jo ihan sekaisin et mikä oli sun vastaus, ethän sä vissiin kommentoinukkaan tähän viestiin toisena hlönä nyt kun tarkemmin luin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gariana:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Ihan hauska juttu :D

Btw, kantsis kirjottaa vaan yhdellä nikillä, ni ei käy tolleen, että jää kiinni kahden nikin käytöstä ;)
joo no mä tajusin , käyttäjä tunnus eroaa vain yhdestä kirjaimesta ja salasana on sama kummassakin, toinen tehty ennen muuttoa nykyiseen asuinpaikkaan eli vuosi sitten.
Sä olit Lunaticille laittanu viestiä et vaihdoit nikkisi Garianaksi olikos nyt elo vai syyskuun alussa, kolmen äiti olit ennen :LOL:
 

Yhteistyössä