pelaavat äidit :)

• Viestiketjun aloittaja sims mama
  • Ensimmäinen viesti
Onkos kukaan pelannu age of empiresiä mietin et onkohan muita sen tyylisiä uudempia pelejä kun jotenkin tekisi mieli taas alkaa pelaan jotain muuta kun simssiä :D
En itse ole mamma vaan ukko, mutta halusin tähän ketjuun ilmaista kuinka riemuisaa on nähdä naispelaajia!!

Taidat tykätä strategia peleistä joten ehdottelen tähän muutamaa jotka mun mielestä oli hyviä:

Age of empires 3 (siitä siis 3 -osaa)

Stronghold:(Ilmanen)

väsätään oma linna jota sitte pyöritellään sekä puolustetaan yms settiä. Kivaa keskiaika naksuttelua.

Firefly Studios - Stronghold

Empire earth:(ilmanen)

Tuossa taas nostetaan oma sivilisaatio jaloilleen ja tehdään sillä kaikkea kivaa.

Empire Earth II free Download

Leppoisaa viikonloppua!

sims mama
paljon tuli ehdotuksia kiitos :) eli joo oon pelannu tota 3:stakin :) haha ja kiitos Rontzki kyllähän niitä löytyy naisia jotka pelaa ;) Mä en oo koskaan pelannu mitään netissä vois seki olla kyllä kokeilemisen arvoista! :)

:wave: En hirveesti pelaile, koska koukutun niihin pahasti, mutta aina joskus. Lisäks exä vei PS3:n mennessään. PC:llä ei ole kuin CSI-peli tällä haavaa. Tykkään esim. Sherlock Holmesin The Awakened pelistä aikoinaan ja sit pelasin kans sellasta peliä missä satoi kokoajan. En muista nimeä.

Eniten tykkään kaikista murhamysteeripeleistä missä seikkaillaan sumuisilla kujilla. Varmaan jotkut suhteellisen kesyt kauhupelit ois kans mieleen. On tapana vähän eläytyä noihin peleihin ni ei viittis säikäyttää naapureita.

Onkohan PC:lle mitään kivaa? Vois hankkia joululomalla.

Muoks. Nyt sitten eksyin CDON.comiin selailee ja hitto ois vaik mitä kivaa... Ei saa kyl ny ostella pelejä ku ei sit ehi mitään muuta...

Viimeksi muokattu:
"heh"
täällä pelaillaan kanssa WoW kuuluu mun ja miehen yhteiseen harrastukseen ;) meillä on myös wii jossa hankittunaz elda peli. age of emiret yms in kans pelattu :) jos haliaa toiminta tempoisempaa kannattaa myös tutustua command and concuest sarjaan, on siis sota painotteisempaa. Pcellä pelailen ja välillä on outoja haluja pelata manegerointi pelejä niihin kelpaa hyvinesim roller coaster tycoon. jos haluatte pelata vain vähän erillaisia pelejä kannataa tutustua sivustoon big fish games mitä vaan peliä voi pelata tunnin ilmatteeksi ei ehi jäädä koukkuun ;) big fish tarjoaa suurimmin osik HoG pelejä (hidden object games)

IhanaValo
Diablo kakkosta ja kolmosta on pelattu, ei oikein Civilizationit tai Simssit kiinnosta niin vaikka nähnyt oon kyllä nekin. Pääsee paremmin purkaa agressioita kun saa mätkiä jotain :D

"Vieras"
Täältä löytyy kans yksi pelaava äiti! :) Joskus pidetään koko perheen pelipäiviä ja pelataan Wiitä porukalla. Mä tykkään tosi paljon netissä pelata niitä vanhoja Marioita ja muita, mitä silloin joskus Nintendolla pelattiin. Sims on kans tosi kiva ja sitten SimCity. SimCityä en vaan enään ole löytänyt mistään. Sen jos löydän, niin se lähtee matkaan mukaan! :D Myös Nintendo DS:llä on kivoja pelejä, lapset ihan mielellään äidille niitä lainailee. ;)

Yhteistyössä