Pelaako miehesi konsolipelejä/tietokoneella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gallup

Vieras
Tehdäämpä pieni gallup miesten pelaamisesta, mua kiinnostaa ainakin et onko nykyajan buumi vai mikä?
Siis pelaako miehesi xbox, ps3, wii, kuinka paljon päivässä ja miehen ikä
miksei myös nää nettipelaajat wow ym muut

Minä aloitan kyllä pelaa ps3+wii ikä 40.v 2-3h/viikko jos sitäkään.

Pelaa, tai pelataan yhdessä. Mieheni on 27-vuotias. Meillä on kaksi konsolia: Hänen PS3 ja minun xboxini. Ennen yhteiseloamme pelannut tuntikaupalla päivässä, nykyään pari kertaa viikossa tunnin, kaksi kerrallaan. Eli ajallisesti suurinpiirtein saman verran kuin aloittajan mies.

Jos minä innostun pelaamaan, saatan tehdä sitä tuntikaupalla eli vaikka 4-5h kerrallaan. Mutta sitä tapahtuu ehkä pari kertaa vuodessa. Yhdessä jos pelataan, niin maksimissaan tunti kerrallaan silloin tällöin.

Pelaa, PS3:lla muutamaa peliä, muutaman tunniin viikossa. Joskus enemmänkin. Minä en ole pelannut aikoihin mitään, mutta näin tuolla yhdessä laatikossa MotoGP-pelin, alkoi himottaa se :D

Talosta löytyy Xbox360, Wii ja PS2.. Kaikilla niillä pelailee silloin tällöin.. enimmäkseen kummiski just noita nettipelejä (mm. juuri tuota Word Of Warcraftia) tietokoneella.. Ehkä pari tuntia päivässä pelaa, viikonloppuisin enemmän..
Miehellä ikää vähän vajaa 30

juu pelaa xboxia ,aamulla kymmenen-yhdentoista aikaan aloittaa ja lopettaa siinö kolmen-neljänaikaan yöllä... ja en todellakaan jaksa tollasta,oon laittanut sille oman huoneen ja sängyn sinne,sielläpä enemmiksiin viettää aikaa:(

Pelasi ennen just tota wowia vaikka kuinka paljon, melkeen kaikki kotona vietetty aika meni siihen. Saatttoi pelata myöhään yöllä ja heti töiden jälkeen istua koneelle. Vapaapäivinään istui melkeen koko päivän pelaamassa. Ja meillä on lapsi. Yritin saada häntä vähentämään mutta ei...

Nyt ei enää pelaa kun sanoin sille että nyt se on niin että joko tässä talossa ei enään nähdä sitä hiton peliä tai sitten tässä talossa ei enää nähdä mua.

Ikä 33v, pelaa ps3, tietone ja iphone/ipad.
Keskimäärin pari tuntia päivässä lasten mentyä nukkumaan, välillä kuusikin tuntia putkeen esim viikonloppuisin kun kaverit on baarissa rälläämässä.

On pelannut ihan lapsesta asti, kaikkea ja mitä vain. On ns nörtti.
Tiesin mitä sain mutta kyllä se silti aika ajoin ketuttaa.

[QUOTE="juuei";25369518]Pelasi ennen just tota wowia vaikka kuinka paljon, melkeen kaikki kotona vietetty aika meni siihen. Saatttoi pelata myöhään yöllä ja heti töiden jälkeen istua koneelle. Vapaapäivinään istui melkeen koko päivän pelaamassa. Ja meillä on lapsi. Yritin saada häntä vähentämään mutta ei...

Nyt ei enää pelaa kun sanoin sille että nyt se on niin että joko tässä talossa ei enään nähdä sitä hiton peliä tai sitten tässä talossa ei enää nähdä mua.[/QUOTE]

Ei ois pitänyt sanoa mitään. Tuossa se nyt istuu pelaamassa neljättä tuntia vaikka sovittiin että tehdään tänään illalla jotain yhdessä. Joten sinne meni sen mahdollisuus. Tervemenoa vaan tuollekki. Sanoin sille että tämä oli sitte tässä niin se kysy naurahtaen että "ai tän takia nyt jätät mut ku pelaan yhtenä iltana?!". No en. Tähän liittyy paljon muutakin kuin yks ilta. Se että hän oli luvannut että ei enää koskaan pelaa, koska kun aloittaa niin ei voi lopettaa. Nytkin alunperin hän sanoi menevänsä "puoleksi tunniksi" pelaamaan, vaikka huomautin meidän sopimuksesta. No kuinkas kävikään? Puoli tuntia meni jo ajat sitten. Ja mikäs se lupaus yhteisestä illasta oli? Hienoa. Mä oon tässä kolmantena pyöränä nyt mieheni ja pelin illassa. Mä en tällasta ala kattelemaan taas.

33-v. puoliso. Pelaa pleikka3:lla, tietokoneella ja xbox:lla käytännöllisesti katsoen joka ilta muutaman tunnin. Ei haittaa. Käy töissä, harrastaa muutakin, osallistuu arjen pyöritykseen ja ennemmin siisti kotiharrastus kuin baarissa juokseminen. Pelaan itsekin hänen kanssaan tai yksin ja pelaamme myös lasten kanssa. Pelaaminen on siis koko perheen harrastus.

Yhteistyössä