sun pitää etsiä esineitä, ja vihjeitä joiden avulla yrität päästä ulos huoneesta/paikasta....Yhden sorttinen älypeli =)Alkuperäinen kirjoittaja Ville ja Valtteri:Miten tota pelataan? =)
sama täällä...3 hahmoa....Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:muutaman hahmon oon seimeen saanut...
en..pitää mennä ettimään =)Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:Kaalis ootko löytänyt lattian alta hahmon?
Mulla kuusessa pallot eikä etene..
kaikki hahmot kun on seimessä ni saat avaimen millä saat pallot laatikostaAlkuperäinen kirjoittaja iipa:Mistä ne pallot löytyy? Mulla vasta kolme hahmoa seimessä.
niin ilmesty..yritin jo niiden perusteella sitä värikoodia mut ei tapahtun mitääAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:kun kuuseen laittaa virran päälle, palloihin ilmestyy kirjaimia...
mullakin meni hetki ennen kun sain ne..ne menee vaan tiettyihin kohtiin..kokeilemalla ne saa paikoilleenAlkuperäinen kirjoittaja iipa:Löysinkin jo ne pallot, mutta en saa niitä tuohon kuuseen :ashamed:
Oliko siinä jokin järjestys miten ne siihen laitetaan? Vai puuttuuko minulta jotain ken en saa niitä sinne roikkumaan?
mitä väärikoodia?Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:niin ilmesty..yritin jo niiden perusteella sitä värikoodia mut ei tapahtun mitääAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:kun kuuseen laittaa virran päälle, palloihin ilmestyy kirjaimia...
mun palloissa lukkee niin...Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mä luulen, että noilla palloilla pitää kirjoittaa tohon kuuseen "merry christmas"...(?!)
siihen hyllyyn..missä on ne neliöt eriväreillä..Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mitä väärikoodia?Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:niin ilmesty..yritin jo niiden perusteella sitä värikoodia mut ei tapahtun mitääAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:kun kuuseen laittaa virran päälle, palloihin ilmestyy kirjaimia...
ei mulla oo tommostaAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:siihen hyllyyn..missä on ne neliöt eriväreillä..Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mitä väärikoodia?Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:niin ilmesty..yritin jo niiden perusteella sitä värikoodia mut ei tapahtun mitääAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:kun kuuseen laittaa virran päälle, palloihin ilmestyy kirjaimia...