Pekka-Eric Auvisen vanhemmat haastattelussa klo20 Mtv3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nette
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nette

Vieras

Mtv3 klo 20 45-minuuttia ohjelmassa.
Jokelan raskas vuosi - haastattelussa Pekka-Eric Auvisen äiti Mikaela Vuorio ja isä Ismo Auvinen. Mihin nuorisopsykiatrian varat käytetään? Yhdysvaltain presidentinvaalit.

Tytyypä kattoa mitä heillä on sanottavaan?
Puolustelevatko edesmennyttä poikaansa, vaikuttavatko kylmiltä järki-ihmisiltä vai mitä...

Alkuperäinen kirjoittaja Nette:
.

Tytyypä kattoa mitä heillä on sanottavaan?
Puolustelevatko edesmennyttä poikaansa, vaikuttavatko kylmiltä järki-ihmisiltä vai mitä...

Mitä sanottavaa sinulla olisi jos oma lapsesi tekisi tuollaista??

Mä luulen, että he haluavat katkaista siivet pahoilta puheilta.
Niiltä huhuilta mitä liikkuu: että lapset olivat ihan heitteillä, ettei vanhempia kiinnostanut, että Pekka-Ericin pikkuveli pukeutuisi oudosti ja liikkuisi salkku kädessä koulussa luokkakavereitaan murhanhimoisesti silmäillen...yms.
Heistähän jauhetaan paskaa ihan jatkuvasti :|

Alkuperäinen kirjoittaja Nette:
No ei varmaan mitään osaisi sanoa. Siksi ihmettelenkin mitä he aikovat puhua...

Varmaan noita Ravistettavan luettelemia juttua. Ikävä tilanne sekin kun joutuu olemaan ihmisten puheissa syytettynä milloin mistäkin ilman että saa mahdollisuutta puolustautua millään lailla.

Noh noh, eipäs nyt hyökätä ennen kuin koko ohjelma on katsottu. Ehkäpä vanhemmat haluavat tulla ns julkisuuteen näyttääkseen että ovat ihan tavallisia vanhempia joiden lapsi teki hirmutyön ja eivät varmaankaan voineet tehdä mitään estääkseen sitä.
En usko, että kukaan vanhempi ajattelee kasvattavansa esim koulusurmaajaa vaan ihan tervettä ja rehtiä lasta.
Ja varmasti heillä on puolustettavaa oman lapsensa osalta sillä tuskin lapsi on koko ikäänsä ollut koulusurmaa suunnitteleva nuorimies vaan uskon, että Pekka-Eric on ollut ihana vauvana ja taaperona, aurinkoinen ala-asteikäinen ja sitten yläasteella on varmaan ruvennut muutoksia tapahtumaan esim koulukiusaamisen tai huonojen altistumisien johdosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Niiltä huhuilta mitä liikkuu: että lapset olivat ihan heitteillä, ettei vanhempia kiinnostanut, että Pekka-Ericin pikkuveli pukeutuisi oudosti ja liikkuisi salkku kädessä koulussa luokkakavereitaan murhanhimoisesti silmäillen...yms.

Ja valitettavasti saavat vain pienen osan ihmisistä ajattelemaan asiaa heidänkin näkökulmastaan ja osa ihmisistä jatkaa sonnan heittämistä kahta kauheammin.
Hyvänä esimerkkinä tulee mieleen Myyrmannin räjäyttäjän isän tekemä kirja joka käännettiin heti rahastuskeinoksi onnettumuuden kustannuksella. Eipä monikaan sanonut, että se kirja oli varmastikin isälle yksi tapa käydä asiaa lävitse ja terapoida itseään.

Alkuperäinen kirjoittaja jensku:

Ja valitettavasti saavat vain pienen osan ihmisistä ajattelemaan asiaa heidänkin näkökulmastaan ja osa ihmisistä jatkaa sonnan heittämistä kahta kauheammin.
Hyvänä esimerkkinä tulee mieleen Myyrmannin räjäyttäjän isän tekemä kirja joka käännettiin heti rahastuskeinoksi onnettumuuden kustannuksella. Eipä monikaan sanonut, että se kirja oli varmastikin isälle yksi tapa käydä asiaa lävitse ja terapoida itseään.

Niinpä :|
Mä jo puoliksi kauhulla odotan sitä ohjelman jälkeistä metakkaa, missä haukutaan vanhemmat ulkonäöstä alkaen :/

Alkuperäinen kirjoittaja jensku:

Niinpä :|
Mä jo puoliksi kauhulla odotan sitä ohjelman jälkeistä metakkaa, missä haukutaan vanhemmat ulkonäöstä alkaen :/

:/ *huokaus*

Oli kyllä mielestäni asiallinen ja koskettava haastattelu.
Ihmetellä täytyy jos tuosta saa jotain "haloota" nousemaan.
Tietenkään ei tuo helpotusta tai vastauksia uhrien läheisille, mutta mikäpä toisi...

Erittäin suuri kumarrus vanhemmille kun jaksoivat ja uskalsivat tulla puhumaan julkisesti!

Alkuperäinen kirjoittaja tepu:
Oli kyllä mielestäni asiallinen ja koskettava haastattelu.
Ihmetellä täytyy jos tuosta saa jotain "haloota" nousemaan.
Tietenkään ei tuo helpotusta tai vastauksia uhrien läheisille, mutta mikäpä toisi...

Erittäin suuri kumarrus vanhemmille kun jaksoivat ja uskalsivat tulla puhumaan julkisesti!

Ihan samaa mieltä olen!
Tuskaista se on ampujan omaisillekin eikä vaan uhrien omaisille,sääliksi kävi kovastikin :ashamed:

Yhteistyössä