Olin silloin ujo poikanen. Koulussa oli likat kiusanneet yhtä poikaa ja minä olin sen pojan kaveri. Poika kertoili että oli käynyt sillä käry kun oli yhtä likkaa kiusaa-
massa. Se oli nykässyt siltä housut alas ja nyt isot likat meinas tehdä hänelle saman. mutta eivät onnistuneet aikeessaan ja poika kotiinsa sekä minä omaani. Ja heti peilin eteen poika mikäs on sulla tuolla ja näytin haarojani peilille. Ovi kävi ja iso siskoni tuli kotiinsa. Poika ja se oli heti mun kimpussani ja kohta olin housut alhaalla. Mun pikku veljelläni seisoo sen pili ja siskoni mun vatsani päälle istumaan ja rupesi runkkaamaan minua. Minä yritin siltä saada sen vaatteita auki, Mutta en oikein onnistunut aikeessani silloin. Ja multa tuli lasti ulos mun pilistäni
ja meidän äitimme tuli samalla ovesta kotiinsa. Iso-siskoni näytti äidillemme että olin lauvennut ja sillä ei ollut mitään aikomusta nousta pois mun päältäni. Äitimme otti multa housut pois nilkoistani ja komensi siskoni pois päältäni. Poika heti omaan huoneeseen ja olet munat paljaana kohta tulee yksi sinua huudattamaan kertoili äitimme meille. Ja komensi siskoni siivoomaan mun sotkuni lattialta pois. Siskoni puhelimeen ja kutsui kaverinsa meille, Ne vakoili minua kun olin munasillani silloin meillä odottamassa mun piiskaajaani paikalle.
Ja minä kuulin kun siskoni neuvotteli kaverinsa kanssa ja tulivat mun huoneeseeni
ja heti mun kimppuuni kumpikin likka lapsi. Ja ne laittoivat mut selälleni sänkyyni
oles poika nyt kunnolla komensi siskoni minua. Ja palkinnoksi te kumpikin näytätte mulle tissinne minä kyselin heiltä ja laitoin käteni niskani alle. Ne menivät hiukan kauvemmaksi neuvottelemaan keskenään. Likat ja äiti haki ne pois ja paikalle tuli tuttu mies joka antoi mulle mitä olin silloin vaille. Ja siskoni lähti sen kaverinsa kanssa jonnekkin ja minut piiskattiin remmillä kunnolla.