Peilaatko takaapäin ennen kotoa lähtemistä?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Siis katsotko käsipeilin tms. avulla miltä näytät takaapäin? Vai riittääkö pelkkä etunäkymä?

Itse katson AINA edestä ja takaa, ja monesta eri kulmasta ja valaistuksessa. =)
 
"vieras"
jos lähen ulos viihteelle niin sitten tai menen johonkin tapaamiseen tms. mutta en joka kerta ulos ovesta mentäessä.hississä saatan pyörähtää peilin edessä ennen ku hissistä astun ulos.
 
"vieras"
[QUOTE="jojo";25234789]Miksi?[/QUOTE]

Haluan nähdä miltä näytän (=läskiltä vai hyvältä) ja vaihtaa tarvittaessa vaatteita sen mukaan. Hirveä ahdistus koko päivän, jos joudun lähtemään ovesta ilman peilailusessiota.
 
Tam
[QUOTE="vieras";25234814]Haluan nähdä miltä näytän (=läskiltä vai hyvältä) ja vaihtaa tarvittaessa vaatteita sen mukaan. Hirveä ahdistus koko päivän, jos joudun lähtemään ovesta ilman peilailusessiota.[/QUOTE]

no ei kai ne läskit mihkään häviä jos niitä on,ihan sama mistä kulmasta kahtoo
 
  • Tykkää
Reactions: fanta
*
En, varmaan olis syytä :D Kesällä varsinkin näki kaupungilla jengiä jotka selvästikään eivät olleet peilanneet takaa päin ennen lähtöä, esim. alushousut näkyivät hameen läpi ym..
 
"vieras"
mä seison vessanpöntön päällä ja kurkin ja koikkelehdin peilin kautta että näen varmasti ettei roiku mitään teippejä tai kakkavaippoja tai muuta moskaa ahterista :D oon jotenki tosi vainoharhanen sen kanssa vaikkei mitään ole koskaan sattunut :D tietääkseni..
 
Meillä on eteisessä peili jonka edessä tsekkaan nopeasti ennen uloslähtöä, tyttö kun tuppaa pyyhkimään kätensä ja naamansa vaatteisiini. Täytyy myös muistaa harjata hiukset välillä, usein sekin jää. Jos on vähän likaa ei haittaa, haju se huolestuttavampaa olisi..
 
Katon yleensä pikasesti. En halua että mulla näkyy armottomat jenkkakahvat, hame jääny takaa sukkahousuihin, kengässä roikkuu vessapaperia... Nämä kaikki on käyneet. Klassikko myös naamassa likaa tai etuhampaissa roskia. Aina kun oon syönyt jotain haluan katsoa mun hampaat. On vainoharhanen olo ja häiritsee mun olemista tosi pahasti jos en pysty peilaamaan.
 
sekoi
En taida peilata takaa... Edestä kyllä ja muutenkin peilailen suht paljon. Mutta vaatteita en peilaa takaa, koska ostan vaan tarkkaan peilattuja vaatteita niin yllätyksiä ei tule :D Eli en osta vaatteita mistä näkyy läpi, mitkä on liian lyhyitä tms.
 
----
En kokonaan takaapäin nää, koska ei ole toista peiliä eteisessä, mutta kuikuilen kuitenkin aina ettei mitään ylimääräistä roiku missään. En tsekkaile jenkkakahvojen tai läskiltä näyttämisen perään, tiedän että olen pyöreä ja siksi ostan sopivan kokoisia ja mallisia vaatteita, en sellaisia housuja joiden yli jenkkikset tursuilisivat. Katson aina kotoa muualle kuin roskiskeikalle poistuessani, että mitään ei ole häiritsevästi vialla.
 

Yhteistyössä